پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

چگونه یک شرکت آفشور در دبی راه اندازی کنیم

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارآفرینانی که به دنبال انجام تجارت بین المللی هستند باید به فکر افتتاح ثبت یک شرکت آفشور در دبی باشند. این ساختار مقرون به صرفه، مالیات کارآمد است و دسترسی به بازار جهانی را با کمی کار اداری مورد نیاز فراهم می کند.

شرکت های آفشور در دبی در درجه اول برای موارد زیر مفید هستند:

تجارت بین المللی
تشکیل شرکت های هلدینگ
داشتن املاک و مستغلات
ثبت حق چاپ و ثبت اختراع
خدمات مشاوره بین المللی
توصیه می شود برای آگاهی از شرایط و ضوابط کامل راه اندازی یک شرکت آفشور در دبی، “مقررات شرکت های آفشور سازمان منطقه آزاد جبل علی ” را دانلود کنید.

یک شرکت آفشور از نظر نحوه فعالیت با شرکت منطقه آزاد تفاوت اساسی دارد. شرکت آفشور یک نهاد تجاری قانونی است که با هدف فعالیت در خارج از حوزه قضایی ثبت شده خود و/یا محل مالکیت نهایی آن تأسیس شده است.

راه اندازی یک شرکت آفشور در Jafza به حداقل یک یا چند سهامدار نیاز دارد. محدودیتی برای حداکثر تعداد سهامداران برای این نوع تشکیل وجود ندارد. سهامدار می تواند یک فرد (شخص)، یک غیر فرد (شرکت) یا ترکیبی از هر دو باشد.

چگونه یک شرکت آفشور راه اندازی کنیم؟

سه مرحله ساده برای ثبت شعبه یک شرکت در جبل علی دبی وجود دارد:

۱- علاقه خود را به صورت آنلاین در ثبتداک ثبت کنید.
می توانید با ثبت علاقه خود سفر خود را به صورت آنلاین آغاز کنید. پس از تکمیل فرم آنلاین ما، تیم فروش ما برای بررسی بیشتر درخواست شما با شما تماس خواهد گرفت.

۲-برای ثبت شرکت آفشور باید یک نماینده مورد تایید دولت داشته باشید که ثبتداک برای شما قرارداد مورد نظر را منعقد میکند. این نماینده ثبت شده مسئول کلیه اقدامات اداری و مربوط به معاملات با جبل علی خواهد بود.
۳- فرم درخواست امضا شده خود را به همراه فهرست تمام مدارک مورد نیاز برای ثبتداک ارسال کنید.


برای راه اندازی یک شرکت برون مرزی آفشور چه چیزی لازم است؟

برای یک شرکت آفشور جفزا مجوز کسب و کار صادر نمیشود، فقط گواهی تاسیس صادر می شود. این بدان معناست که شرکت فراساحلی نمی تواند هیچ گونه فعالیت تجاری با افراد داخل امارات متحده عربی انجام دهد.

با درک این موضوع، ایجاد یک شرکت آفشور در جفزا باید با انتخاب یک نماینده ثبت شده آغاز شود. این نماینده ثبت شده مسئول کلیه اقدامات اداری مربوط به معاملات با جفزا خواهد بود.

پس از ثبت علاقه و انتخاب یک نماینده ثبت شده، مسئولیت انجام کلیه ارتباطات از طرف شرکت بر عهده نماینده ثبت شده است، که ثبتداک کلیه این امور را برای شما به صوت قانونی هندل میکند.

لطفاً توجه داشته باشید، جبل علی دبی این حق را برای خود محفوظ می دارد که اسناد اضافی را که لازم بداند درخواست کند. این امر توسط تیم فروش و ثبت نام به صورت حضوری یا از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و هلدینگ توسعه دهندگان از طریق برند ثبتداک موارد لازم را برای شما ارسال میکند.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 0 از 0 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 93