Ctrl/Cmd + P را برای چاپ فشار دهید
یا به صورت PDF ذخیره کنید

چگونه میتوانم از وایز شکایت کنم؟

چگونه شکایت کنم؟

متأسفیم که خدماتی را که از Wise انتظار داشتید دریافت نکردید. اگر با مشکلی مواجه هستید، می‌توانید ابتدا وارد شوید تا با ما تماس بگیرید و ما آن را برای شما بررسی خواهیم کرد.

اگر حساب شما غیرفعال شده باشد، همیشه می‌توانید درخواست تجدیدنظر کنید، و ما اطلاعات شما را دوباره بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم حساب شما را دوباره فعال کنیم.

بیاموزید که اگر حساب کاربری شما غیرفعال شد چه کاری انجام دهید

همچنین می توانید برای شکایت با این شماره تماس بگیرید: +44 808 175 1506 (اگر از یک شماره محلی انگلستان تماس بگیرید رایگان است). لطفاً توجه داشته باشید که ساعات کاری استاندارد ما اعمال می شود.

بعد از اینکه شکایت کنم چه اتفاقی می افتد؟
اراده حکیم:

به شما ایمیل بزنید که شکایت شما را دریافت کرده ایم
در صورت نیاز هرگونه اطلاعات اضافی را بخواهید
با مراجعه به شرایط و ضوابط، پرونده و نگرانی های خود را بررسی کنید
به شما ایمیل بزنید تا توضیح دهید چه اقداماتی انجام دادیم و چرا
ما در اسرع وقت پرونده شما را بررسی خواهیم کرد و پاسخ نهایی را در بازه زمانی ذکر شده برای منطقه شما ارسال خواهیم کرد.

منطقه شما بر اساس آدرسی است که در حساب Wise خود دارید:

استرالیا: ظرف 30 روز
کانادا: ظرف 14 روز
منطقه اقتصادی اروپا (کشورهای عضو اتحادیه اروپا، به اضافه ایسلند، لیختن اشتاین و نروژ): ظرف 15 روز کاری
اندونزی: شما می توانید انتظار پاسخ نهایی را ظرف 20 روز کاری پس از دریافت همه اطلاعات مورد نیاز برای بررسی داشته باشید. در برخی موارد ممکن است تا 40 روز کاری طول بکشد
مالزی: ظرف 60 روز
نیوزلند: 20 روز کاری یا حداکثر 40 روز کاری در صورت نیاز به زمان بیشتر
فیلیپین: 14 روز تقویمی
سنگاپور: ظرف 30 روز کاری
امارات متحده عربی: ظرف 60 روز
ایالات متحده: اگر نتوانیم پاسخ نهایی را ظرف 10 روز کاری ارسال کنیم، به شما اطلاع خواهیم داد. در برخی موارد، ما می‌توانیم تا 90 روز برای بررسی پرونده شما وقت بگذاریم.
بریتانیا و هر منطقه دیگری که در بالا ذکر نشده است: اگر نتوانیم پاسخ نهایی را ظرف 15 روز کاری ارسال کنیم، به شما اطلاع خواهیم داد. در برخی موارد، می‌توانیم تا 35 روز کاری برای بررسی پرونده شما وقت بگذاریم.
اگر از پاسخ راضی نباشم چه؟

اگر از پاسخ نهایی ما راضی نیستید، می توانید شکایت خود را به مرجع اختلاف در منطقه خود ارسال کنید.

استرالیا
در استرالیا می توانید از اداره شکایات مالی استرالیا (AFCA) شکایت کنید.

وب سایت: www.afca.org.au
ایمیل: [email protected]
تلفن: 1800 931 678 (تماس رایگان)
ایمیل: اداره شکایات مالی استرالیا GPO Box 3, Melbourne VIC 3001
AFCA برای زمانی که می توانید شکایت کنید محدودیت زمانی دارد. این موارد را در وب سایت AFCA بررسی کنید.

برزیل
اگر انتقالی به یا از BRL انجام دهید، ما یک سرویس Ouvidoria ارائه می دهیم.

اگر مشکلی دارید که توسط تیم پشتیبانی مشتری ما حل نشده است، می توانید پرونده خود را به Ouvidoria ارسال کنید. ظرف 2 روز کاری پاسخ دریافت خواهید کرد و ظرف 10 روز کاری پاسخ نهایی را دریافت خواهید کرد.

کانادا
در کانادا، در حال حاضر هیچ نهاد نظارتی برای مصرف‌کنندگان وجود ندارد که شکایت خود را علیه شرکت‌های پرداخت یا ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت مانند Wise ارائه کنند. ما شما را تشویق می کنیم که با تنظیم کننده محلی خود تماس بگیرید تا از اضافه شدن شکایات علیه ارائه دهندگان خدمات پرداخت تحت مسئولیت دولت کانادا حمایت کنید.

منطقه اقتصادی اروپا – کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اضافه ایسلند، لیختن اشتاین و نروژ
اگر در منطقه اقتصادی اروپا قرار دارید، می توانید به یکی از 4 زبان فرانسوی، هلندی، آلمانی و انگلیسی با Ombudsfin تماس بگیرید. درخواست ها را می توان از طریق ایمیل یا از طریق فرم شکایت آنلاین موجود در وب سایت Ombudsfin ارسال کرد. لطفاً مطمئن شوید که ابتدا با وایز تماس گرفته اید و بیش از یک سال از شکایت شما به وایز نگذشته است.

وب سایت: www.ombudsfin.be
ایمیل: [email protected]
پست: Ombudsfin، دروازه شمالی II، بلوار دو روی آلبرت دوم، شماره 8، bte. 2, 1000 بروکسل، بلژیک (در حال حاضر رسیدگی به شکایات از طریق پست به دلیل وضعیت فورس ماژور موقت به حالت تعلیق درآمده است)
تلفن: +32 2 545 77 70 (در روزهای هفته فقط برای اطلاعات عمومی در دسترس است)
اگر در منطقه اقتصادی اروپا زندگی می کنید، می توانید در وب سایت کمیسیون اروپا نیز شکایت کنید. هنگامی که آنها برای ما یک آدرس ایمیل می‌خواهند، [email protected] را وارد کنید.

اندونزی
اگر از پاسخ نهایی ما ظرف 60 روز پس از ارسال پاسخ ناراضی هستید، می توانید به بانک اندونزی شکایت کنید.

اگر شکایت شما در مورد محصول ویز اکانت یا کارت ویز است، باید شکایت را به مرجع اختلاف برای محصول وایز اکانت یا کارت وایز ارسال کنید. برای انجام این کار، لطفاً روند شکایت بریتانیا را دنبال کنید.

امارات متحده عربی
اگر نتوانستیم به راه حلی برسیم، می توانید شکایتی را با دادگاه ADGM مطرح کنید.

وب سایت: https://adgmcourts.com/
ایالات متحده

در ایالات متحده، می توانید به صورت آنلاین با اداره حمایت مالی مصرف کننده یا تنظیم کننده ایالتی خود شکایت کنید.

بریتانیا، و هر منطقه دیگری که در بالا ذکر نشده است
شما می توانید با خدمات بازرس مالی (FOS) شکایت کنید.

آنلاین: www.financial-ombudsman.org.uk
پست الکترونیکی: [email protected]
ایمیل: برج تبادل خدمات بازرس مالی، لندن، E14 9SR
تلفن: 0800 023 4 567 (رایگان)، 0300 123 9 123، روزهای هفته از ساعت 8:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر (GMT) و شنبه ها از 9:00 صبح تا 13:00 (GMT)
اگر در بریتانیا نیستید، با +44 20 7964 0500 تماس بگیرید.
پس از ارسال پاسخ نهایی به شما 6 ماه فرصت دارید تا شکایت کنید.

How do I make a complaint?

منبع: https://wise.com/help/articles/2235393/how-do-i-make-a-complaint