پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

هزینه تمدید لایسنس شرکت در دبی چقدره؟

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 5 دقیقه

ثبت شرکت در دبی یک مرحله اخذ مجوز فعالیت داره یا به اون در ایران لایسنس شرکت دبی میگیم این مجوز نسبت به فعالیت تجاری شماست و تمدید اون مهمه، این شامل زمان، توجه به جزئیات و مستنداتی است که باید تهیه بشه.

هر مرجع صادر کننده مجوز فقط برای یک سال مجوز صادر می کند و باید هر سال آن را تمدید کرد تا از پیامدهای قانونی مانند تعلیق ویزای سرمایه گذار، توقیف حساب بانکی و عدم تمدید ویزای کارمندان جلوگیری شود. همچنین می توان گفت با مجوز منقضی شده قادر به واردات و صادرات نبود و این امر تجارت شما را فلج می کند.

مجوزهای تجاری امکان فعالیت های تجاری را فراهم می کند، در حالی که فعالیت های تولیدی نیاز به مجوز صنعتی دارند. فعالیت های حرفه ای نیاز به مجوز حرفه ای دارند که این روزها در ایران خیلی پر طرفدار است. مجوز فعالیت در صنعت گردشگری دبی بسیار مورد توجه است زیرا امارات با فعالیت های ماجراجویانه، مراکز خرید بزرگ، پارک های موضوعی زیبا و زیرساخت های بی عیب، تجارب هیجان انگیزی را به گردشگران خود ارائه می دهد که دارای یک خط مشی شگفت انگیز است که آن را به یک مرکز گردشگری تبدیل کرده است.

ما در ثبتداک به مشتریان خود در تمدید مجوز شرکت در دبی به موقع و بدون شکست کمک می کنیم. همچنین، برای جلوگیری از وحشت لحظه آخری مانند پیامدهای قانونی و مجازات‌ها، یادآوری‌هایی را برای همان مدت قبل از انقضای مجوز ارسال می‌کنیم.

ثبتداک از هرگونه تاخیر در روند تمدید مجوز کسب و کار در دبی به طور کامل اجتناب خواهد کرد تا شما جریمه ای پرداخت نکنید و بتوانید بر سایر فعالیت های تجاری عمده شرکت خود تمرکز کنید.

هزینه تمدید مجوز تجارت در دبی چقدر است؟

هزینه تمدید مجوز کسب و کار در دبی از 10000 تا 17000 درهم متغیر است. با این حال، ممکن است بر اساس نوع مجوز کسب و کار و حوزه قضایی متفاوت باشد. هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان با بهترین مشاوران راه اندازی کسب و کار دبی به شما کمک می کند تا هزینه های تمدید مجوز کسب و کار را به حداقل برسانید و فرآیند را به طور موثر مدیریت کنید.

مدارک مورد نیاز برای تمدید مجوز تجارت در دبی

همانطور که قبلا ذکر شد، مجوزهای تجارت در دبی به مدت یک سال برای مشاغل صادر می شود و سالانه قابل تمدید است.

اگر در تمدید مجوز شرکت دیر اقدام کنید، هزینه تأخیر به همراه دارد.

بنابراین، آگاهی از تمام الزامات سند برای تمدید مجوز تجارت برای شما مفید خواهد بود که فرآیند را به موقع انجام دهید.

لیستی از تمام مدارک مورد نیاز برای تمدید مجوز تجارت در دبی و امارات:

فرم تایپ شده BR/1
یک کپی از قرارداد اجاره معتبر و فعلی شما
یک کپی از گواهی ثبت EJARI
یک کپی از مجوز تجارت تجاری فعلی شما
کپی پاسپورت تمام شرکای تجاری
لطفا توجه داشته باشید که این مدارک برای تمدید مجوز کسب و کار آفلاین و آنلاین در دبی مورد نیاز است.

مراحل تمدید مجوز تجارت در دبی 2023 و 2024

بیایید به درک چگونگی تمدید مجوز تجارت در دبی بپردازیم، زیرا تمدید مجوز تجارت قبل از انقضا برای جلوگیری از ضرر و زیان مهم است. در اینجا ما سه مرحله کلیدی را که برای تمدید مجوز تجارت مهم است به اشتراک می گذاریم.

سه مرحله حیاتی برای تمدید مجوز تجارت در دبی عبارتند از:

  1. مطمئن شوید که یک قرارداد اجاره معتبر دارید

این اولین قدم برای تمدید مجوز تجارت در دبی است. باید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار/شرکت شما دارای یک قرارداد اجاره معتبر است (حداقل مدت اعتبار آن 1 ماه باشد و در زمان نگارش این راهنما حدود ۶۰۰۰ درهم هزینه دارد). برای صحت قرارداد اجاره باید به گواهی ایجاری برسد. اگر قرارداد اجاره شما این معیارها را ندارد، نمی توانید فرآیند تمدید مجوز کسب و کار دبی خود را شروع کنید.

  1. شروع اقدام برای تمدید لایسنس شرکت دبی

هنگامی که مطمئن شدید که اسناد اجاره شما مرتب است، باید به بخش بعدی تمدید مجوز شرکت بروید – تأیید مقامات مربوطه و فرآیند تمدید مجوز کسب و کار را شروع میکنیم.

این کار هم به صورت آنلاین و هم حضوری قابل انجام است. شما باید برای تمدید مجوز تجارت دبی در وزارت توسعه اقتصادی (DED) درخواست دهید و تمام مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.

  1. هزینه های تمدید مجوز خود را بپردازید

پس از ارسال درخواست شما به همراه مدارک لازم، DED کوپن پرداخت را در اختیار شما قرار می دهد. اگر مدارک ارسالی شما مرتب باشد، ظرف سه یا چهار روز کاری کوپن پرداخت خود را دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کوپن، باید مراحل پرداخت را آغاز کنید. به محض پرداخت، مجوز تمدید شده خود را از DED دریافت خواهید کرد.

سوالات متداول در مورد تمدید مجوز شرکت دبی:

هزینه های تمدید مجوز تجارت شرکت من در امارات چقدر است؟

هزینه های تمدید مجوز شرکت بستگی به نوع فعالیت های تجاری، تعداد کارکنان و اجاره سالانه دفتر/فروشگاه/انبار دارد.

هزینه تمدید مجوز کسب و کار حرفه ای تقریباً 10000 درهم است.
هزینه تمدید مجوز کسب و کار تجاری تقریباً 14000 درهم است.
هزینه تمدید مجوز کسب و کار صنعتی تقریباً 17000 درهم است.
ثبتداک به شما در تمدید مجوزهای تجاری شرکت در امارات کمک می کند. برای ارزیابی رایگان برای تمدید مجوز کسب و کار خود در امارات با ما تماس بگیرید.

آیا می توانم تمام فعالیت های تجاری خود را تحت یک مجوز تجاری در دبی داشته باشم؟

نه نمی توانی. سرمایه گذاران باید مجوز خود را بر اساس ماهیت تجارت در امارات دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید رستورانی را اداره کنید، باید مجوز رستوران صادر شود. اگر در حال انجام فعالیت های تجاری هستید، مجوز تجارت مورد نیاز است. اگر اهل تولید هستید، باید مجوز ساخت صادر شود و غیره. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید چندین محصول را تجارت کنید، باید ثبت شرکت جنرال تریدینگ دبی را دریافت کنید.

آیا باید هر سال مجوز تجارت شرکت خود را در امارات تمدید کنم؟

بله، مجوز تجارت شرکت باید هر سال در امارات تمدید شود. هزینه تمدید پروانه تجارت باید به وزارت توسعه اقتصادی یا منطقه آزاد تجاری مربوطه قابل پرداخت باشد.

حداقل/حداکثر تعداد شرکا در جواز برای اشکال مختلف حقوقی چقدر است؟

یک شرکت یک نفره فقط متعلق به یک شخص است.
حداقل تعداد شرکا برای یک شرکت مسئولیت محدود LLC دو و حداکثر تعداد شرکا 50 است
شرکت های عمرانی و تضامنی به دو یا چند شریک نیازمند است
یک شرکت سهامی خاص حداقل به سه موسس نیاز دارد.
در مورد شرکت سهامی عام، سهام خود را برای پذیره نویسی عرضه می کنند. بنابراین، آنها می توانند تعداد نامحدودی شریک داشته باشند.

آیا می توان کلیه فعالیت های تجاری را تحت مجوز جنرال ترید در امارات انجام داد؟

تجارت انواع کالاها/محصولات ذکر شده در رده تجاری دفترچه راهنمای طبقه بندی فعالیت می تواند تحت مجوز تجارت عمومی در امارات انجام شود. با این حال، فعالیت هایی که نیاز به تأیید خارجی از مقامات دولتی دارند، تنها پس از اخذ چنین تأییدیه هایی قابل انجام هستند. برخی از معاملات نیاز به تأییدیه از بخش های خاص دارند – به عنوان مثال، شامل موارد زیر است:

تایید تجارت طلا از پلیس دبی.
تاییدیه تجارت مواد شیمیایی از دپارتمان مواد مخدر دبی و مواد پتروشیمی از وزارت نفت دبی
تایید اقلام غذایی از شهرداری دبی.

اگر مجوز تجارت خود را در دبی تمدید نکنم چی میشه؟

مجوز تجارت شرکت باید قبل از انقضای مجوز تمدید شود و یا باید تا پایان انقضای مجوز تجارت لغو شود. اگر تمدید یا لغو مجوز انجام نشود:

  • وزارت توسعه اقتصادی (DED) هر ماه 200 درهم جریمه برای این شرکت اعمال می کند.
  • بانک حساب بانکی شرکت را تعلیق می کند، بنابراین در این صورت مالک نمی تواند به وجوه موجود در بانک دسترسی داشته باشد.
  • اگر شرکت بازرگانی باشد گمرک دبی کد سفارشی شرکت را تعلیق می کند. بنابراین در این صورت مشتری نمی تواند کالایی را وارد یا صادر کند.
  • وزارت کار و مهاجرت صدور ویزا تحت این شرکت برای کارمندان را متوقف خواهد کرد.
موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 8 از 8 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 1389