پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

مهاجرت به کانادا با مشاغل خوداشتغالی

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 27 دقیقه

در این برنامه های مهاجرتی کانادا مهاجریست به شما کمک میکند تا از طریق خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کنید، همچنین میبایست الزاماتی را علاوه بر مهارت داشته باشید که میتوانید جهت اطلاعات دقیقتر وقت مشاوره رزرو فرمایید، اما نگران نباشید، جهت تایید و به حد نصاب رساندن امتیاز شما در کنارتان هستیم.

0621. مدیران خرده فروشی و عمده فروشی

مدیران خرده فروشی و عمده فروشی عملیات موسساتی را که کالا یا خدمات را به صورت خرده فروشی یا عمده فروشی می فروشند، برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، کنترل و ارزیابی می کنند. آنها توسط موسسات خرده فروشی و عمده فروشی به کار گرفته می شوند یا ممکن است فروشگاه خود را داشته باشند و اداره کنند.

0631. مدیران رستوران و خدمات غذا کانادا

مدیران رستوران‌ها و خدمات غذا، برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت، کنترل و ارزیابی عملیات رستوران‌ها، بارها، کافه تریاها و سایر خدمات غذا و نوشیدنی را انجام می‌دهند. آنها در موسسات خدمات غذا و نوشیدنی استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

0632. مدیران خدمات اقامتی کانادا

مدیران خدمات اسکان، عملیات یک مرکز اقامتی یا یک بخش در چنین مؤسسه ای را برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، کنترل و ارزیابی می کنند. آنها در هتل ها، متل ها، استراحتگاه ها، اقامتگاه های دانشجویی و سایر موسسات اقامتی استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

0821. مدیران در کشاورزی کانادا

مدیران کشاورزی عملیات و عملکرد مزارع را برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، کنترل و ارزیابی می کنند.طبق اعلام مهاجریست آنها مسئول رشد محصولات زراعی، پرورش و پرورش دام، طیور و سایر حیوانات و بازاریابی محصولات کشاورزی هستند. آنها معمولاً مؤسسه خود را دارند و اداره می کنند.

0823. مدیران آبزی پروری کانادا

مدیران آبزی پروری عملیات تاسیساتی را مدیریت می کنند که ماهی، صدف یا گیاهان دریایی را برای تکمیل ذخایر حیات وحش یا برای فروش تجاری کشت و برداشت می کنند. آنها توسط جوجه کشی های دولتی یا خصوصی و مزارع آبزی تجاری به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال کانادا باشند.

1111. حسابرسان و حسابداران مالی کانادا

حسابرسان مالی سوابق حسابداری و مالی افراد و مؤسسات را برای اطمینان از صحت و انطباق با استانداردها و رویه های حسابداری تعیین شده بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند.مهاجریست بررسی نمود حسابداران سیستم های حسابداری را برای افراد و موسسات برنامه ریزی، سازماندهی و اداره می کنند. آنها توسط موسسات یا دپارتمان های حسابداری و حسابرسی بخش خصوصی و بخش ها یا واحدهای حسابداری و حسابرسی بخش دولتی استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال کانادا باشند.

1114. سایر مقامات مالی کانادا

سایر افسران مالی شامل مشاغل حرفه ای در امور مالی مانند برنامه ریزان مالی، بازرسان و بازرسان مالی، بازرسان مالی، پذیره نویسان مالی، کارگزاران وام مسکن و افسران اعتماد هستند. آنها توسط بانک ها، شرکت های اعتماد، شرکت های سرمایه گذاری و دولت ها استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

1121. متخصصان منابع انسانی کانادا

متخصصان منابع انسانی سیاست ها، برنامه ها و رویه های منابع انسانی و روابط کار را توسعه، اجرا و ارزیابی می کنند و به کارفرمایان و کارمندان در مورد مسائل مربوط به منابع انسانی مشاوره می دهند. آنها در سراسر بخش خصوصی و دولتی شاغل هستند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

1123. مشاغل حرفه ای در تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی

مشاغل حرفه ای در تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی شامل متخصصان تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی است که به تجزیه و تحلیل، توسعه و اجرای استراتژی های ارتباطی و ترویجی و برنامه های اطلاعاتی، تجزیه و تحلیل نیازهای تبلیغاتی و توسعه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی مناسب، تبلیغ فعالیت ها و رویدادها و حفظ و نگهداری می پردازند. روابط رسانه ای از طرف مشاغل، دولت ها و سایر سازمان ها و برای مجریان، ورزشکاران، نویسندگان و سایر افراد با استعداد. آنها توسط شرکت‌های مشاوره، آژانس‌های تبلیغاتی، شرکت‌ها، انجمن‌ها، دولت، آژانس‌های اجتماعی، موزه‌ها، گالری‌ها، گروه‌های منافع عمومی، و سازمان‌های فرهنگی و دیگر استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغالی باشند. عواملی مانند عوامل سرگرمی، ادبی و ورزشی در این گروه واحد قرار دارند.

1226. برنامه ریزان کنفرانس و رویداد در کانادا

برنامه ریزان کنفرانس و رویدادها، کنفرانس ها، همایش ها، نشست ها، سمینارها، نمایشگاه ها، نمایشگاه های تجاری، جشنواره ها و رویدادهای دیگر را برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگی می کنند. آنها توسط انجمن‌های گردشگری، انجمن‌های تجاری و حرفه‌ای، مراکز همایش‌ها و کنفرانس‌ها، دولت‌ها و شرکت‌های برنامه‌ریزی کنفرانس و رویداد استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغالی کانادا باشند.

1251. خبرنگاران دادگاه، رونویسی‌نویسان پزشکی و مشاغل مرتبط

گزارشگران دادگاه جلسات دادگاه ها، مجامع قانونگذاری و کمیته ها را کلمه به کلمه ضبط و رونویسی می کنند و رونوشت هایی را برای استفاده قضات، دادگاه ها و هیئت های شبه قضایی آماده می کنند.با اعلام برند مهاجریست، آنها توسط دادگاه های حقوقی، مجامع و کمیته های قانونگذاری استانی و فدرال استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند. رونویسی‌نویسان پزشکی دیکته‌های پزشکان و سایر ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، اقدامات جراحی، گزارش‌های مربوط به سلامت و سایر اسناد پزشکی را ضبط، رونویسی و ویرایش می‌کنند. آنها در بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی و مطب پزشکان استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند. زیرنویس‌های بسته و سایر رونویسی‌نویسان در این گروه واحد قرار می‌گیرند.

1311. تکنسین های حسابداری و حسابداران

تکنسین‌ها و حسابداران حسابداری مجموعه‌های کاملی از دفاتر را نگهداری می‌کنند، سوابق حساب‌ها را نگه می‌دارند، رویه‌های مورد استفاده برای ثبت تراکنش‌های مالی را تأیید می‌کنند و خدمات حسابداری شخصی ارائه می‌دهند. آنها در سراسر بخش خصوصی و دولتی شاغل هستند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

1314. ارزیابان اموال و زمین کانادا

ارزیابان ارزش زمین، مشاغل، املاک و سایر اموال غیرمنقول را برای اهداف فروش، خرید، مالیات یا دفع دارایی ها تعیین می کنند. ارزیابان همچنین ارزش وسایل شخصی و منزل را تعیین می کنند.از تخصص های هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان، ارزیابان، ارزیابان و ارزیابان توسط سازمان‌های دولتی، بنگاه‌های املاک و سایر شرکت‌های خصوصی استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

1315. گمرک، کشتی و سایر دلالان کانادا

کارگزاران گمرکی به نمایندگی از مشتریان واردکننده و صادرکننده کالا را از گمرک و به مقصد ترخیص می کنند. دلالان کشتی به خرید و فروش فضای بار در کشتی ها و خرید و فروش کشتی ها، قایق های تفریحی و سایر وسایل نقلیه دریایی به نمایندگی از مشتریان. این گروه واحد همچنین شامل کارگزاران دیگری است که معاملات تجاری، تدارکات یا سایر خدمات را بین طرفین به نمایندگی از مشتریان مذاکره می کنند. آنها در گمرک، کشتی یا سایر مؤسسات کارگزاری استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2113. زمین‌شناسان و اقیانوس‌شناسان

زمین‌شناسان شامل زمین‌شناسان، ژئوشیمی‌دانان و ژئوفیزیک‌دانانی هستند که برنامه‌های اکتشاف و تحقیقاتی را برای گسترش دانش ساختار، ترکیب و فرآیندهای زمین، مکان‌یابی، شناسایی و استخراج منابع هیدروکربنی، معدنی و آب‌های زیرزمینی و ارزیابی و کاهش اثرات توسعه و توسعه انجام می‌دهند. پروژه های دفع زباله در محیط زیست اقیانوس شناسان برنامه های اکتشاف و تحقیق در مورد فرآیندها و پدیده های اقیانوسی، ویژگی های بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی اقیانوس ها، برهم کنش با محیط های جوی و زمین شناسی و اثرات فعالیت های انسانی بر اقیانوس ها و اکوسیستم های دریایی را انجام می دهند. دانشمندان زمین‌شناسی توسط شرکت‌های نفت و معدن، شرکت‌های مشاور زمین‌شناسی، ژئوفیزیک و مهندسی و توسط دولت‌ها و مؤسسات آموزشی استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغالی باشند.

2114. هواشناسان و اقلیم شناسان

هواشناسان و اقلیم شناسان به تجزیه و تحلیل و پیش بینی آب و هوا، ارائه مشاوره در مورد پدیده های جوی و انجام تحقیقات در مورد فرآیندها و پدیده های آب و هوا، آب و هوا و جو می پردازند. آنها توسط تمام سطوح دولتی، منابع طبیعی و شرکت های خدماتی، رسانه ها و شرکت های مشاوره خصوصی استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2122. متخصصان جنگلداری کانادا

متخصصان جنگلداری تحقیقات انجام می دهند، طرح ها را توسعه می دهند و برنامه های مربوط به مدیریت و برداشت منابع جنگلی را مدیریت و هدایت می کنند. آنها توسط صنعت جنگل، دولت های استانی و فدرال، شرکت های مشاوره، موسسات آموزشی و سایر صنایع استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2123. نمایندگان، مشاوران و متخصصان کشاورزی

نمایندگان کشاورزی، مشاوران و متخصصان به کشاورزان در تمام جنبه های مدیریت مزرعه، کشت، کوددهی، برداشت، فرسایش و ترکیب خاک، پیشگیری از بیماری، تغذیه، تناوب زراعی و بازاریابی کمک و مشاوره می دهند. آنها توسط مشاغل، مؤسسات و دولت هایی که به جامعه کشاورز کمک می کنند به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2131. مهندسین عمران کانادا

مهندسین عمران پروژه‌های ساخت و ساز یا تعمیر ساختمان‌ها، سازه‌های خاکی، نیروگاه‌ها، جاده‌ها، فرودگاه‌ها، راه‌آهن‌ها، تأسیسات حمل و نقل سریع، پل‌ها، تونل‌ها، کانال‌ها، سدها، بنادر و تاسیسات ساحلی و سیستم‌های مرتبط با بزرگراه‌ها را برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه و مدیریت می‌کنند. و خدمات حمل و نقل، توزیع آب و فاضلاب. آنها همچنین ممکن است در تحلیل فونداسیون، بازرسی ساختمان و سازه، نقشه برداری، ژئوماتیک و برنامه ریزی شهری تخصص داشته باشند. آنها توسط شرکت های مشاوره مهندسی، در تمام سطوح دولتی، توسط شرکت های ساختمانی و در بسیاری از صنایع دیگر استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال کانادا باشند.

2132. مهندسان مکانیک کانادا

مهندسین مکانیک به تحقیق، طراحی و توسعه ماشین آلات و سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، تولید برق، حمل و نقل، پردازش و ساخت می پردازند. آنها همچنین وظایف مربوط به ارزیابی، نصب، بهره برداری و نگهداری سیستم های مکانیکی را انجام می دهند. آنها توسط شرکت های مشاوره، توسط شرکت های تولید برق و در طیف گسترده ای از صنایع تولیدی، فرآوری و حمل و نقل به کار گرفته می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2141. مهندسین صنایع و تولید

مهندسان صنایع و تولیدی مطالعاتی را انجام می‌دهند و برنامه‌هایی را برای دستیابی به بهترین استفاده از تجهیزات، منابع انسانی، فناوری، مواد و روش‌ها برای افزایش کارایی و بهره‌وری توسعه و نظارت می‌کنند. آنها در شرکت های مشاوره، شرکت های تولیدی و فرآوری، در موسسات دولتی، مالی، مراقبت های بهداشتی و سایر موسسات استخدام می شوند و یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2151. معماران کانادا

معماران برای ساخت و ساز و نوسازی ساختمان‌های تجاری، سازمانی و مسکونی، طرح‌های مفهومی، برنامه‌ریزی و توسعه می‌دهند. آنها توسط شرکت های معماری، شرکت های خصوصی و دولت ها استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2152. معماران منظر

معماران منظر مفهوم سازی، طراحی، برنامه ریزی و مدیریت ساخت و ساز توسعه چشم انداز طبیعی، فرهنگی و ساخته شده برای پروژه های تجاری، مجتمع های اداری، پارک ها، زمین های گلف و توسعه مسکونی را دارند. آنها توسط آژانس های دولتی محیط زیست و توسعه، شرکت های مشاوره چشم انداز و توسط شرکت های معماری و مهندسی به کار گرفته می شوند، یا در طرح خوداشتغالی کانادا هستند.

2154. نقشه برداران زمین

نقشه برداران زمین برنامه ریزی، هدایت و بررسی های قانونی را برای تعیین محل مرزهای املاک، خطوط و سایر ویژگی های طبیعی یا ساخت بشر، و تهیه و نگهداری نقشه های مقطعی، نقشه های رسمی، سوابق و اسناد مربوط به این بررسی ها انجام می دهند. آنها توسط دولت های فدرال، استانی و شهری، موسسات نقشه برداری زمین بخش خصوصی، توسعه املاک و مستغلات، منابع طبیعی، مهندسی و شرکت های ساختمانی استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2171. تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی

تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی الزامات سیستم ها را تجزیه و تحلیل و آزمایش می کنند، برنامه ها، خط مشی ها و رویه های توسعه سیستم های اطلاعاتی را توسعه و اجرا می کنند و در مورد طیف وسیعی از مسائل سیستم های اطلاعاتی مشاوره ارائه می دهند. آنها در شرکت های مشاوره فناوری اطلاعات و در واحدهای فناوری اطلاعات در سراسر بخش های دولتی و خصوصی به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2173. مهندسان و طراحان نرم افزار در کانادا

مهندسان و طراحان نرم افزار به تحقیق، طراحی، ارزیابی، ادغام و نگهداری برنامه های کاربردی نرم افزار، محیط های فنی، سیستم عامل ها، نرم افزارهای تعبیه شده، انبارهای اطلاعات و نرم افزارهای مخابراتی می پردازند. آنها در شرکت‌های مشاوره فناوری اطلاعات، شرکت‌های تحقیق و توسعه فناوری اطلاعات و واحدهای فناوری اطلاعات در بخش‌های خصوصی و دولتی استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2175. طراحان و توسعه دهندگان وب

طراحان و توسعه دهندگان وب سایت های اینترنتی و اینترانت را تحقیق، طراحی، توسعه و تولید می کنند. آنها مانند استدیو تدسا در شرکت‌های توسعه نرم‌افزار کامپیوتری، شرکت‌های مشاوره فناوری اطلاعات، واحدهای فناوری اطلاعات در بخش‌های خصوصی و دولتی، آژانس‌های تبلیغاتی یا ممکن است خوداشتغال باشند، استخدام می‌شوند.

2223. تکنسین ها و تکنسین های جنگلداری

فناوران و تکنسین های جنگلداری ممکن است به طور مستقل کار کنند یا وظایف فنی و نظارتی را در حمایت از تحقیقات جنگلداری، مدیریت جنگل، برداشت جنگل، حفاظت از منابع جنگلی و حفاظت از محیط زیست انجام دهند.آنها باید مدارک مهارتی که در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان ارائه می شود را اخذ و با ترجمه رسمی دادگشتری و وزارت امور خارجه همراه خود داشته باشند. آنها توسط بخش صنعت جنگل، دولت های استانی و فدرال، شرکت های مشاوره و سایر صنایع و موسسات استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2225. تکنسین ها و متخصصان منظر و باغبانی

تکنسین ها و متخصصان منظر و باغبانی مناظر را بررسی و ارزیابی می کنند. طرح ها را بکشید و مدل هایی از طرح های منظره بسازید. احداث و نگهداری باغ‌ها، پارک‌ها، زمین‌های گلف و سایر محیط‌های محوطه‌سازی شده مشاوره به مشتریان در مورد مسائل مربوط به باغبانی مانند آبیاری؛ پرورش، پرورش و مطالعه گیاهان؛ و درختان و گیاهان آسیب دیده و بیمار را درمان کنید. آنها توسط طراحان و پیمانکاران منظر، موسسات خدمات چمن و مراقبت از درختان، زمین های گلف، مهدکودک ها و گلخانه ها، و پارک های شهری، استانی و ملی به کار گرفته می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2234. برآوردگرهای ساخت و ساز

برآوردگران ساخت و ساز هزینه های پروژه های مهندسی عمران، معماری، سازه، برق و مکانیک را تجزیه و تحلیل کرده و تخمین هایی را تهیه می کنند. آنها توسط شرکت های ساختمانی مسکونی، تجاری و صنعتی و پیمانکاران بزرگ برق، مکانیک و تجارت استخدام می شوند و یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2252. طراحان صنعتی کانادا

طراحان صنعتی طرح هایی را برای محصولات تولیدی مفهوم سازی و تولید می کنند. آنها توسط صنایع تولیدی و شرکت های طراحی خصوصی استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2264. بازرسان ساختمانی

بازرسان ساختمانی ساخت و ساز و نگهداری ساختمان‌های جدید و موجود، پل‌ها، بزرگراه‌ها و ساخت‌وسازهای صنعتی را بازرسی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشخصات و قوانین ساختمان رعایت شده و ایمنی محل کار را نظارت می‌کنند. آنها توسط دولت های فدرال، استانی و شهری، شرکت های ساختمانی، شرکت های مشاوره معماری و مهندسی عمران استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

2282. تکنسین های پشتیبانی کاربر

تکنسین های پشتیبانی کاربر، پشتیبانی فنی خط اول را برای کاربران رایانه ای که با سخت افزار رایانه و برنامه های کاربردی رایانه و نرم افزارهای ارتباطی مشکل دارند، ارائه می دهند. آنها توسط تولید کنندگان و خرده فروشان سخت افزار کامپیوتر، توسعه دهندگان نرم افزار، در مراکز تماس و واحدهای فناوری اطلاعات در سراسر بخش های دولتی و خصوصی به کار گرفته می شوند. آنها همچنین توسط شرکت های پشتیبانی فنی مستقل استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

3012. پرستاران ثبت نام شده و پرستاران روانپزشکی ثبت نام شده

پرستاران ثبت نام شده و پرستاران روانپزشکی ثبت نام شده مراقبت های پرستاری مستقیم را به بیماران ارائه می دهند، برنامه های آموزش بهداشت را ارائه می دهند و خدمات مشاوره ای را در مورد مسائل مربوط به عملکرد پرستاری ارائه می دهند. آنها در محیط‌های مختلفی از جمله بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان، مراکز مراقبت گسترده، مراکز توانبخشی، مطب‌های پزشکان، کلینیک‌ها، سازمان‌های اجتماعی، شرکت‌ها، خانه‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی و خصوصی به کار گرفته می‌شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

3131. داروسازان کانادا

داروسازان جامعه و داروسازان بیمارستانی داروهای تجویز شده را ترکیب و توزیع می کنند و خدمات مشاوره ای را هم به مشتریان و هم به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند. آنها در خرده فروشی ها و داروخانه های مراکز بهداشتی شاغل هستند یا ممکن است خوداشتغال باشند. داروسازان صنعتی در تحقیق، توسعه، ترویج و تولید محصولات دارویی مشارکت دارند. آنها در شرکت های داروسازی و ادارات و سازمان های دولتی استخدام می شوند.

3143. کاردرمانگران

کاردرمانگران برنامه های فردی و گروهی را با افرادی که تحت تأثیر بیماری، آسیب، اختلالات رشد، مشکلات عاطفی یا روانی و پیری قرار گرفته اند، برای حفظ، بازیابی یا افزایش توانایی آنها در مراقبت از خود و مشارکت در کار، مدرسه یا اوقات فراغت ایجاد می کنند. آنها همچنین برنامه های ارتقای سلامت را با افراد، گروه های اجتماعی و کارفرمایان توسعه و اجرا می کنند. آنها در مراکز مراقبت های بهداشتی، در مدارس، و توسط آژانس های خدمات خصوصی و اجتماعی استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

3219. سایر تکنسین ها و تکنسین های پزشکی (به جز بهداشت دندان)

سایر تکنسین ها و تکنسین های پزشکی (به جز بهداشت دندان) شامل تکنسین ها و تکنسین های پزشکی مانند تکنسین های رژیم غذایی، تکنسین های داروخانه، چشم پزشکان، متخصصان پروتز، ارتوتیست ها، تکنسین های پروتز و تکنسین های ارتز هستند. تکنسین های رژیم غذایی در مراکز مراقبت های بهداشتی و خدمات غذایی تجاری مانند بیمارستان ها، مراکز مراقبت گسترده، خانه های سالمندان، مدارس، کافه تریاها و فست فودها به کار گرفته می شوند. تکنسین‌های داروسازی در داروخانه‌های خرده‌فروشی و بیمارستانی، مراکز مراقبت طولانی‌مدت و توسط تولیدکنندگان دارو به کار گرفته می‌شوند. متخصصین چشم در آزمایشگاه‌های پروتزهای چشمی سفارشی استخدام می‌شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند. متخصصین پروتز، ارتوتیست و تکنسین های پروتز و ارتز در بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه های پروتز و ارتز و شرکت های تولید دستگاه های پروتز مشغول به کار هستند.

3222. متخصصین بهداشت و درمان دندانپزشکی

بهداشت دهان و دندان درمان و خدمات بهداشت دهان و دندان مربوط به ارتقای سلامت دهان و پیشگیری از بیماری ها و آسیب های دهان را ارائه می دهند. آنها در محیط‌های مختلفی از جمله مطب‌های دندانپزشکی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌های خصوصی، مؤسسات آموزشی، آژانس‌های بهداشت عمومی به کار می‌روند یا ممکن است خوداشتغال در کشور کانادا باشند. درمانگران دندانپزشکی علاوه بر خدمات بهداشتی دندان، درمان ترمیمی محدودی نیز ارائه می دهند. آنها توسط دولت فدرال و دولت های استانی برای ارائه خدمات در جوامع روستایی و دورافتاده به کار گرفته می شوند.

3231. بینایی شناسی در کانادا

بینایی‌شناسان برای مشتریان عینک‌های طبی یا لنزهای تماسی مناسب می‌سازند، به مشتریان در انتخاب فریم‌های عینک کمک می‌کنند، ترتیب تولید عینک یا لنزهای تماسی را می‌دهند و لنزها را در فریم عینک نصب می‌کنند. آنها در فروشگاه‌های خرده‌فروشی نوری یا سایر مؤسسات با بخش‌های توزیع نوری استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند. دانش‌آموزان بینایی‌شناس و بینایی‌شناسانی که مدیران خرده‌فروشی‌های نوری هستند، در این گروه قرار می‌گیرند.

4112. وکلا و دفاتر اسناد رسمی کبک

وکلا و دفاتر اسناد رسمی کبک به مشتریان در مورد مسائل حقوقی مشاوره می دهند، از مشتریان در مقابل هیئت های اداری نمایندگی می کنند و اسناد قانونی مانند قراردادها و وصیت نامه ها را تنظیم می کنند. وکلای دادگستری همچنین اقامه دعوا می کنند، از موکلان خود در دادگاه ها نمایندگی می کنند و در دادگاه ها پیگرد قانونی می کنند. وکلا در دفاتر حقوقی و دادسراها استخدام می شوند. سردفتران کبک در دفاتر اسناد رسمی استخدام می شوند. هم وکلا و هم دفاتر اسناد رسمی کبک توسط دولت های فدرال، استانی و شهری و موسسات تجاری مختلف استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند. دانشجویان رشته مقاله در این گروه واحد قرار می گیرند.

4161. پژوهشگران، مشاوران و مسئولان برنامه های علوم طبیعی و کاربردی

پژوهشگران، مشاوران و افسران برنامه های علوم طبیعی و کاربردی، به انجام تحقیقات، تهیه گزارش، ارائه مشاوره و مشاوره و اجرای برنامه ها در زمینه های مختلف مرتبط با علوم طبیعی و کاربردی می پردازند. آنها توسط دولت‌های فدرال، استانی و شهری، تولیدکنندگان رایانه و مبلمان اداری، مؤسسات آموزشی، سازمان‌های تحقیقاتی، شرکت‌های مشاوره، سازمان‌های حفاظت از محیط زیست و محیط‌زیست استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

4163. افسران توسعه کسب و کار و محققان و مشاوران بازاریابی

افسران توسعه تجارت و محققان و مشاوران بازاریابی تحقیقاتی را انجام می دهند، سیاست ها را تدوین می کنند و برنامه هایی را برای تحریک سرمایه گذاری تجاری و تجاری صنعتی یا گردشگری در مناطق شهری و روستایی یا ترویج محصولات و خدمات تجاری یا صنعتی انجام می دهند. آنها توسط ادارات دولتی، سازمان های بین المللی، شرکت های بازاریابی و انجمن های تجاری استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

4164. پژوهشگران سیاست اجتماعی، مشاوران و افسران برنامه

پژوهشگران سیاست اجتماعی، مشاوران و افسران برنامه در زمینه هایی مانند امور مصرف کننده، اشتغال، اقتصاد خانگی، مهاجرت، اجرای قانون، اصلاحات، حقوق بشر، مسکن، کار، خدمات خانواده، کمک های خارجی، تحقیقات انجام می دهند، سیاست ها را توسعه می دهند و برنامه ها را اجرا یا اجرا می کنند. توسعه بین المللی. آنها توسط ادارات و سازمان های دولتی، صنعت، بیمارستان ها، موسسات آموزشی، موسسات مشاوره، انجمن های حرفه ای، موسسات تحقیقاتی، سازمان های غیردولتی و سازمان های بین المللی استخدام می شوند و یا ممکن است خوداشتغالی باشند.

4166. پژوهشگران سیاست آموزشی، مشاوران و افسران برنامه

محققین سیاست آموزشی، مشاوران و افسران برنامه تحقیق انجام می دهند، گزارش تهیه می کنند و سیاست ها و برنامه های آموزش ابتدایی، متوسطه و پس از متوسطه را مدیریت می کنند. آنها توسط ادارات دولتی، هیئت مدیره مدارس، موسسات تحقیقاتی، انجمن های حرفه ای و سازمان های آموزشی و سایر سازمان ها در سراسر بخش های دولتی و خصوصی استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

4167. پژوهشگران، مشاوران و افسران برنامه تفریحی، ورزشی و تناسب اندام

سیاست پژوهان، مشاوران و افسران برنامه در تفریح، ورزش و تناسب اندام نظارت و مدیریت برنامه ها و فعالیت های تفریحی، ورزشی و تناسب اندام، ارائه خدمات مشاوره ای، انجام تحقیقات و تدوین برنامه ها و سیاست های مرتبط با تفریح، ورزش و آمادگی جسمانی را بر عهده دارند. آنها توسط دولت های فدرال، استانی و شهری، مراکز تفریحی، ورزشی، تناسب اندام و مراقبت های بهداشتی، خانه های سالمندان، مراکز اجتماعی، شرکت ها و سازمان های مشاوره ورزش و تناسب اندام استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

4211. مشاغل حقوقی و مرتبط

حقوقدانان برای کمک به وکلا یا سایر متخصصان، اسناد حقوقی را آماده می کنند و تحقیقات انجام می دهند. وکلا مستقل خدمات حقوقی را طبق قوانین دولتی به عموم مردم ارائه می کنند، یا خدمات حقوقی را بر اساس قرارداد به شرکت های حقوقی یا سایر مؤسسات ارائه می دهند. دفاتر اسناد رسمی بر حسب حیطه فعالیت خود سوگند یاد می کنند، سوگندنامه می گیرند، اسناد قانونی را امضا می کنند و سایر فعالیت ها را انجام می دهند. نمایندگان علامت تجاری به مشتریان در مورد مسائل مالکیت معنوی مشاوره می دهند. مشاورین حقوقی توسط شرکت های حقوقی، شرکت های جستجوی سوابق و دپارتمان های حقوقی در سراسر بخش های دولتی و خصوصی استخدام می شوند. مشاوران حقوقی مستقل معمولاً خوداشتغال هستند. دفاتر اسناد رسمی در استخدام دولت و در بخش های دولتی و خصوصی هستند و یا ممکن است خوداشتغال باشند.

4216. سایر مربیان کانادا

سایر مربیان دوره هایی مانند رانندگی وسایل نقلیه موتوری یا موتور سیکلت، قایقرانی و ناوبری، خیاطی یا دوره های دیگر را که خارج از موسسات آموزشی است تدریس می کنند. آنها در آموزشگاه های رانندگی، خرده فروشان پارچه و سایر موسسات تجاری استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند. این گروه واحد همچنین شامل مربیان مدارس مدلینگ و پایان کار، ممتحنان گواهینامه رانندگی، که توسط دولت های استانی استخدام می شوند و مربیانی که دروس دوره ابتدایی یا متوسطه را ارائه می دهند، می باشد.

4411. ارائه دهندگان مراقبت از کودک در منزل

ارائه دهندگان مراقبت از کودک در منزل به صورت مداوم یا کوتاه مدت از کودکان مراقبت می کنند. آنها از رفاه و رشد جسمی و اجتماعی کودکان مراقبت می کنند، به والدین در مراقبت از کودک کمک می کنند و ممکن است در انجام وظایف خانه کمک کنند. آنها مراقبت های اولیه را در خانه های خود یا در خانه های کودکان ارائه می کنند، جایی که آنها نیز ممکن است ساکن شوند. آنها توسط خانوارهای خصوصی و آژانس های مراقبت از کودکان استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

4412. کارگران پشتیبانی خانه، خانه دار و مشاغل مرتبط

کارکنان پشتیبانی در خانه مراقبت شخصی و همراهی را برای سالمندان، افراد دارای معلولیت و مراجعین نقاهت ارائه می دهند. مراقبت در محل اقامت مشتری ارائه می شود، جایی که کارمند پشتیبانی خانگی نیز ممکن است در آن اقامت داشته باشد. آنها توسط آژانس های مراقبت و پشتیبانی در منزل، خانوارهای خصوصی استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند. خانه داران خانه داری و سایر وظایف مدیریت خانه را در خانه های خصوصی و سایر مکان های مسکونی و غیر سازمانی انجام می دهند.

5212. مشاغل فنی مرتبط با موزه ها و گالری های هنری

کارگران مشاغل فنی مرتبط با موزه‌ها و گالری‌های هنری، مصنوعات موزه و آثار هنری گالری را طبقه‌بندی و فهرست‌بندی می‌کنند، نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها را می‌سازند و نصب می‌کنند، مجموعه‌های موزه‌ها و گالری‌ها را بازسازی، نگهداری و ذخیره می‌کنند، آثار هنری را قاب می‌کنند و سایر وظایف را در حمایت از موزه‌داری و نگهبانی انجام می‌دهند. فعالیت های حفاظتی آنها در موزه ها و گالری ها به کار گرفته می شوند. قاب‌بازان و تاکسیدرمیست‌ها نیز ممکن است در فروشگاه‌های خرده‌فروشی به کار گرفته شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند. این گروه واحد همچنین شامل موزه و مترجمان دیگری است که تورهای راهنما را برگزار می کنند. آنها توسط گالری‌های هنری، موزه‌ها، پارک‌ها، آکواریوم‌ها، باغ‌وحش‌ها، مراکز تفسیری، باغ‌های گیاه‌شناسی، مراکز فرهنگی، پناهگاه‌های طبیعی، مکان‌های تاریخی و میراثی و مکان‌های دیگر به کار گرفته می‌شوند.

5221. عکاسان کانادا

عکاسان برای عکاسی از افراد، رویدادها، صحنه‌ها، مواد، محصولات و سایر موضوعات از دوربین‌های عکاسی استفاده می‌کنند. آنها توسط استودیوهای عکاسی، روزنامه ها، مجلات، موزه ها و دولت استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغالی باشند.

5223. تکنسین های گرافیک

تکنسین‌های هنرهای گرافیک در مفهوم‌سازی یک پروژه، تفسیر مشخصات یا طرح‌ها، آماده‌سازی آرایش صفحه، چیدمان و حروف‌نویسی، و آماده‌سازی مواد تولیدی برای انتشار مطبوعاتی، الکترونیکی یا چندرسانه‌ای کمک می‌کنند. آنها توسط انتشارات، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، چاپ و مؤسسات چند رسانه ای و شرکت های تولید تلویزیون و فیلم به کار گرفته می شوند. آنها همچنین ممکن است خوداشتغال باشند.

6221. کارشناسان فنی فروش – تجارت عمده

متخصصان فروش فنی، تجارت عمده فروشی، طیف وسیعی از کالاها و خدمات فنی مانند محصولات علمی، کشاورزی و صنعتی، برق، خدمات مخابراتی و خدمات کامپیوتری را به دولت ها و موسسات تجاری و صنعتی در محل های داخلی و بین المللی می فروشند. آنها توسط موسساتی که کالاها و خدمات فنی را تولید یا ارائه می کنند، مانند شرکت های داروسازی، شرکت های تولید تجهیزات صنعتی، آسانسور غلات، شرکت های خدمات کامپیوتری، شرکت های مهندسی و شرکت های برق آبی به کار گرفته می شوند، یا ممکن است متخصصان/نمایندگان فروش فنی خوداشتغال باشند. خدمات خود را با سایر شرکت ها قرارداد کنید. کارشناسان فنی فروش که ناظر هستند در این گروه واحد قرار می گیرند.

6331. قصابی ها، گوشت بری ها و ماهی فروشان – خرده فروشی و عمده فروشی

قصابی ها، برش های گوشت و ماهی فروشان در خرده فروشی و عمده فروشی، برش های استاندارد گوشت، مرغ، ماهی و صدف را برای فروش در مراکز خرده فروشی یا عمده فروشی مواد غذایی آماده می کنند. آنها در سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشی‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های ماهی مشغول به کار هستند یا ممکن است خوداشتغالی باشند. قصابانی که ناظر و یا رئیس بخش هستند در این گروه واحد قرار می گیرند.

6332. نانواها در کانادا

نانوایان نان، رول، کلوچه، پای، شیرینی، کیک و کلوچه را در نانوایی ها و مراکز غذاخوری خرده فروشی و عمده فروشی تهیه می کنند.آنها میتوانند مدارک آموزشی مهارتی جهت ارائه را از ایباما دریافت نمایند، آنها در نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، شرکت‌های پذیرایی، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و سایر موسسات استخدام می‌شوند و یا ممکن است خوداشتغالی باشند. نانوایانی که ناظر هستند در این گروه واحد قرار می گیرند.

6342. خیاط، خیاط، خزدار و آسیاب

خیاط‌ها، خیاط‌ها و خزدارها لباس‌ها، لباس‌ها، کت‌ها و سایر لباس‌های سفارشی را می‌سازند، تغییر می‌دهند و تعمیر می‌کنند. آسیاب ها کلاه ها را می سازند، تغییر می دهند و تعمیر می کنند. این گروه واحد همچنین شامل دگرگون‌سازانی است که لباس‌ها را تناسب، تغییر و تعمیر می‌کنند. آنها توسط خرده فروشان لباس، مغازه های تغییر لباس، خشکشویی ها و شرکت های تولید پوشاک استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال کانادا باشند.

6343. تعمیرکاران و کفاشان کانادا

تعمیرکاران کفش به تعمیر کفش و کفاشیان کفش و چکمه های تخصصی و سفارشی می سازند.جهت دریافت مدرک معتبر دارای امتیاز مهاجرت در این شغل به بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مراجعه کنید. آنها در تعمیرگاه های کفش یا مؤسسات کفاشی سفارشی به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغالی کانادا باشند.

6344. جواهرسازان، تعمیرکاران جواهرات و ساعت و مشاغل مرتبط

جواهرسازان و کارگران در مشاغل مرتبط جواهرات خوب را تولید، مونتاژ، تعمیر و ارزیابی می کنند. تعمیرکاران ساعت و کارگران مرتبط به تعمیر، تمیز کردن، تنظیم و ساخت قطعات ساعت و ساعت می‌پردازند.برای آنها مدرک مهارتی مرتبط با شغل لازم است که میتوانند به بنیاد آموزش مجازی ایرانیان جهت اخذ مراجعه نمایند. آنها توسط تولید کنندگان جواهرات، ساعت و ساعت و فروشگاه های خرده فروشی، توسط تعمیرگاه های جواهرات و ساعت استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال کانادا باشند.

6345. اثاثه یا لوازم داخلی در کانادا

اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان، وسایل و اقلام مشابه را با پارچه، چرم یا سایر مواد اثاثه یا لوازم داخلی می پوشانند. آنها توسط شرکت‌های تولیدی مبلمان، هواپیما، وسایل نقلیه موتوری و سایر شرکت‌های تولیدی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی مبلمان و تعمیرگاه‌ها استخدام می‌شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

6532. راهنمای ورزش و تفریح ​​در فضای باز

راهنماهای ورزشی و تفریحی در فضای باز سفرها یا اکسپدیشن هایی را برای علاقه مندان به ورزش، ماجراجویان، گردشگران و مهمانان استراحتگاه سازماندهی و اجرا می کنند. آنها توسط شرکت های خصوصی و استراحتگاه ها استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

6561. تصویر، مشاوران اجتماعی و سایر مشاوران شخصی

مشاوران تصویری، اجتماعی و سایر مشاوران شخصی به مشتریان در مورد ظاهر شخصی، سبک صحبت کردن، آداب و رفتار یا سایر رفتارها به منظور بهبود تصاویر شخصی یا تجاری، مشاوره می دهند. آنها در سالن های زیبایی، بوتیک های مد، مدارس مدلینگ، شرکت های مشاوره تصویر، مراکز کاهش وزن استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

6562. متخصصین زیبایی، الکترولوژیست و مشاغل مرتبط

زیبایی‌شناسان، الکترولوژیست‌ها و کارگران در مشاغل مرتبط، درمان‌های صورت و بدن را ارائه می‌کنند که برای بهبود ظاهر فیزیکی افراد طراحی شده‌اند. آن‌ها در سالن‌های زیبایی، استودیوهای الکترولیز، کلینیک‌های درمان پوست سر و تعویض مو و سایر مؤسسات مشابه و در بخش‌های آرایشی و بهداشتی مؤسسات خرده‌فروشی مانند داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ به کار می‌روند، یا ممکن است خوداشتغالی باشند.

6563. پرستاران حیوانات خانگی و کارگران مراقبت از حیوانات

کارکنان مراقبت از حیوانات، حیوانات را تغذیه، نگهداری، آموزش و پرورش می دهند و به دامپزشکان، تکنسین ها و تکنسین های بهداشت حیوانات و پرورش دهندگان حیوانات کمک می کنند. نظافت کنندگان حیوانات خانگی کت ها را می بندند، حمام می کنند و در غیر این صورت حیوانات خانگی را نظافت می کنند. کارگران این گروه در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های حیوانات، پناهگاه‌های حیوانات، پرورشگاه‌های پرورش و شبانه‌روزی، باغ‌وحش‌ها، آزمایشگاه‌ها، فروشگاه‌های حیوانات خانگی خرده‌فروشی، مدارس آموزش سگ، مؤسسات نظافت حیوانات خانگی استخدام می‌شوند و یا ممکن است خوداشتغال شوند.

6564. سایر مشاغل خدمات شخصی

کارگران در سایر مشاغل خدمات شخصی مشاوره روانی، فالگیری، خدمات طالع بینی و سایر خدمات شخصی ارائه می دهند. آنها در مراکز تماس و موسسات خدمات شخصی استخدام می شوند یا خوداشتغال هستند.

6623. سایر مشاغل مرتبط با فروش در کانادا

کارگران در سایر مشاغل مرتبط با فروش کالاها یا خدمات را در طول تظاهرات خانگی یا از طریق درخواست تلفنی، نمایشگاه های خرده فروشی یا دستفروشی های خیابانی می فروشند. آنها توسط طیف گسترده ای از موسسات خرده فروشی و عمده فروشی، تولید کنندگان، شرکت های بازاریابی تلفنی و مراکز تماس استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

6732. پاک کننده های تخصصی

پاک کننده های تخصصی با استفاده از تجهیزات و تکنیک های تخصصی، نمای بیرونی ساختمان، فرش، دودکش، تجهیزات صنعتی، سیستم های تهویه، پنجره ها و سایر سطوح را تمیز و نوسازی می کنند. آنها توسط شرکت های خدمات نظافتی تخصصی استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7202. پیمانکاران و ناظران، تجارت برق و مشاغل مخابراتی

پیمانکاران و ناظران در مشاغل برق و مخابرات بر فعالیت‌های کارگران طبقه‌بندی شده در گروه‌های واحد زیر نظارت و هماهنگی می‌کنند: برق (7241)، برق‌کار صنعتی (7242)، برق‌کار سیستم برق (7243)، کارگران خطوط برق و کابل برق. 7244)، کارگران خطوط مخابراتی و کابل (7245)، کارگران نصب و تعمیرات مخابراتی (7246) و تکنسین های سرویس و نگهداری تلویزیون کابلی (7247). آنها در طیف گسترده ای از موسسات به کار گرفته می شوند. محل های استخدام در توضیحات گروه واحد بالا نشان داده شده است. پیمانکاران در کانادا ممکن است خوداشتغال باشند.

7203. پیمانکاران و ناظران، معاملات لوله کشی

پیمانکاران و ناظران در صنایع لوله‌سازی بر فعالیت‌های کارگران طبقه‌بندی شده در گروه‌های واحد زیر نظارت و هماهنگی می‌کنند: لوله‌کش (7251)، بخارساز، لوله‌کش و نصب‌کننده سیستم آبپاش (7252) و نصب‌کننده گاز (7253). آنها توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران تجاری مکانیکی، لوله کشی و لوله کشی و بخش های تعمیر و نگهداری مؤسسات صنعتی، تجاری و تولیدی به کار گرفته می شوند. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال باشند.

7204. پیمانکاران و ناظران، تجارت نجاری

پیمانکاران و ناظران در مشاغل نجاری بر فعالیت های کارگران طبقه بندی شده در گروه های واحد زیر نظارت و هماهنگ می کنند: نجار (7271) و کابینت سازان (7272). آنها توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران نجاری، بخش های تعمیر و نگهداری مؤسسات صنعتی، و شرکت های تولید یا تعمیر مبلمان و وسایل سفارشی استخدام می شوند. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال باشند.

7205. پیمانکاران و ناظران، سایر مشاغل ساختمانی، نصاب ها، تعمیرکاران و سرویس دهندگان

پیمانکاران و ناظران، سایر مشاغل ساختمانی، نصاب‌ها، تعمیرکاران و سرویس‌دهندگان بر فعالیت‌های تجار، نصاب‌ها، تعمیرکاران و سرویس‌دهندگان مختلف که در گروه‌های فرعی زیر طبقه‌بندی می‌شوند نظارت و هماهنگی می‌کنند: مشاغل سنگ‌تراشی و گچ‌کاری (728)، سایر مشاغل ساختمانی (729) و سایر نصاب ها، تعمیرکاران و سرویس دهندگان (744). آنها توسط طیف گسترده ای از موسسات به کار گرفته می شوند. محل کار در توضیحات گروه واحد مشخص شده است. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال باشند. این گروه واحد همچنین شامل پیمانکاران نصب و خدمات محصولات پیش ساخته و صاحبان برخی از موسسات تعمیر و خدمات می باشد.

7237. جوشکارها و اپراتورهای ماشین آلات مرتبط

جوشکارها تجهیزات جوشکاری را برای جوشکاری فلزات آهنی و غیرآهنی کار می کنند. این گروه واحد همچنین شامل اپراتورهای ماشینی است که قبلاً تجهیزات جوشکاری، لحیم کاری و لحیم کاری را راه اندازی کرده اند. آنها توسط شرکت‌هایی که فولاد سازه‌ای و صفحه‌کاری، دیگ‌های بخار، ماشین‌آلات سنگین، هواپیماها و کشتی‌ها و سایر محصولات فلزی تولید می‌کنند، و توسط پیمانکاران جوشکاری و کارگاه‌های جوشکاری استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7241. برق (به استثنای سیستم های صنعتی و برق)

برق کاران (به استثنای سیستم های صنعتی و قدرت) طرح ریزی، مونتاژ، نصب، آزمایش، عیب یابی و تعمیر سیم کشی برق، وسایل، دستگاه های کنترل و تجهیزات مربوطه در ساختمان ها و سایر سازه ها را انجام می دهند. آنها توسط پیمانکاران برق و دپارتمان های تعمیر و نگهداری ساختمان ها و سایر موسسات به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7251. لوله کش ها در کانادا

لوله کش ها لوله ها، وسایل و سایر تجهیزات لوله کشی مورد استفاده برای توزیع آب و دفع فاضلاب در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی را نصب، تعمیر و نگهداری می کنند. آنها در بخش های تعمیر و نگهداری کارخانجات، کارخانه ها و موسسات مشابه، توسط پیمانکاران لوله کشی به کار گرفته می شوند و یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7252. نصب کننده های بخار، لوله کش و نصب کننده سیستم آبپاش

دستگاه های بخار و لوله کش ها سیستم های لوله کشی حامل آب، بخار، مواد شیمیایی و سوخت را در سیستم های لوله کشی گرمایش، سرمایش، روانکاری و سایر فرآیندها تنظیم، مونتاژ، ساخت، نگهداری، عیب یابی و تعمیر می کنند. نصاب های سیستم های آبپاش، سیستم های آبپاش آب، فوم، دی اکسید کربن و مواد شیمیایی خشک را در ساختمان ها به منظور حفاظت در برابر حریق ساخته، نصب، آزمایش، نگهداری و تعمیر می کنند. دستگاه های بخار، لوله کش و نصاب سیستم های آبپاش در بخش های تعمیر و نگهداری کارخانجات، کارخانجات و موسسات مشابه و توسط پیمانکاران لوله کشی و سیستم های آبپاش استخدام می شوند و یا ممکن است به صورت خوداشتغال باشند.

7271. نجاران کانادا

نجاران سازه ها و اجزای سازه های ساخته شده از چوب، جایگزین های چوب، فولاد سبک وزن و مواد دیگر را می سازند، نصب، نصب، نگهداری و تعمیر می کنند. آنها توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران نجاری، و بخش های تعمیر و نگهداری کارخانه ها، کارخانه ها و سایر موسسات به کار گرفته می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7272. کابینت سازان کانادا

کابینت سازان از انواع چوب ها و لمینت ها برای ساخت و تعمیر کابینت های چوبی، مبلمان، وسایل و محصولات مرتبط استفاده می کنند. آنها توسط شرکت های تولید یا تعمیر مبلمان، شرکت های ساختمانی و پیمانکاران کابینت سازی به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7281. آجرکاری در کانادا

آجرکارها آجر، بلوک های بتنی، سنگ و سایر مصالح مشابه را برای ساخت یا تعمیر دیوارها، طاق ها، دودکش ها، شومینه ها و سایر سازه ها مطابق با نقشه ها و مشخصات می چینند. آنها توسط شرکت های ساختمانی و پیمانکاران آجرکاری به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7282. تکمیل کننده های بتن

فینیشرهای بتن بتن تازه ریخته شده را صاف و تکمیل می کنند، عملیات عمل آوری یا سطح را اعمال می کنند و سازه های بنایی مختلف مانند پی، کف، سقف، پیاده رو، جاده، پاسیو و ساختمان های بلند را نصب، نگهداری و بازسازی می کنند. آنها توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران سیمان و بتن و تولید کنندگان محصولات بتنی پیش ساخته به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7283. کاشی سازها کانادا

کاشی‌سازها دیوارهای داخلی و خارجی، کف‌ها و سقف‌ها را با کاشی‌های سرامیک، مرمر و معدن، موزاییک یا ترازو می‌پوشانند. آنها توسط شرکت های ساختمانی و پیمانکاران سنگ تراشی استخدام می شوند و یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7284. گچ کار، نصاب دیوار خشک و فینیشر و کف

گچ کارها برای تولید سطوح ساده یا تزئینی، پرداخت، و نگهداری و بازسازی گچ یا مواد مشابه را بر روی دیوارهای داخلی و خارجی، سقف ها و پارتیشن های ساختمان اعمال می کنند. نصاب ها و تکمیل کننده های دیوار خشک اقدام به نصب و تکمیل ورق های دیوار خشک و انواع سیستم های سقفی می کنند. لترها چارچوب پشتیبانی را برای سیستم های سقفی، دیوارهای داخلی و خارجی و پارتیشن های ساختمان نصب می کنند. آنها توسط شرکت های ساختمانی و توسط پیمانکاران گچ کاری، خشک کاری و تراشکاری به کار گرفته می شوند و یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7291. بام و شینگل

سقف‌ها سقف‌های مسطح و همچنین شینگل‌ها، شیک‌ها یا سایر کاشی‌های سقف را روی سقف‌های شیب‌دار نصب، تعمیر یا جایگزین می‌کنند. شینگلرها زونا، کاشی و پوشش های مشابه را روی سقف های شیبدار نصب و جایگزین می کنند. آنها توسط پیمانکاران سقف و عمومی استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7292. شیشه بر در کانادا

شیشه‌ها برش، نصب، نصب و جایگزینی شیشه را در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، دیوارهای خارجی ساختمان‌ها و سازه‌ها و در مبلمان و سایر محصولات می‌دهند. آنها توسط پیمانکاران نصب شیشه ساختمانی، فروشگاه های خدمات و تعمیرات خرده فروشی و مغازه های تولید شیشه استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7293. عایق ها

عایق ها مواد عایق را برای سیستم های لوله کشی، هوارسانی، گرمایش، سرمایش و تبرید، تجهیزات لوله کشی و مخازن تحت فشار، دیوارها، کف و سقف ساختمان ها و سایر سازه ها به کار می برند تا از عبور گرما، سرما، صدا یا آتش جلوگیری یا کاهش دهند. . آنها توسط شرکت های ساختمانی و پیمانکاران عایق کاری استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7294. نقاشان و دکوراتورها (به استثنای دکوراتورهای داخلی)

نقاشان و دکوراتورها رنگ، کاغذ دیواری و سایر پوشش ها را روی سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها و سایر سازه ها اعمال می کنند. آنها توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران رنگ آمیزی و پیمانکاران تعمیر و نگهداری ساختمان به کار گرفته می شوند یا ممکن است خوداشتغال کانادا مهاجریست باشند.

7295. نصاب کفپوش کانادا

نصاب های کفپوش، فرش، چوب، مشمع کف اتاق، وینیل و سایر پوشش های کف ارتجاعی را در ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و سازمانی نصب می کنند. آنها توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران کف پوش و فروشگاه های فرش استخدام می شوند و یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7301. پیمانکاران و ناظران، تجارت مکانیک

پیمانکاران و ناظران در مشاغل مکانیکی بر فعالیت های کارگران طبقه بندی شده در گروه های واحد در گروه های کوچک زیر نظارت و هماهنگی می کنند: مکانیک ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل (به استثنای وسایل نقلیه موتوری) (731)، تکنسین های خدمات خودرو (732) و سایر مکانیک ها (733). ). آنها در طیف گسترده ای از موسسات به کار گرفته می شوند. محل های استخدام در توضیحات گروه واحد گروه های فرعی فوق نشان داده شده است. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال مهاجریست باشند.

7302. پیمانکاران و سرپرستان، خدمه اپراتور تجهیزات سنگین

پیمانکاران و ناظران خدمه اپراتور تجهیزات سنگین بر فعالیت‌های کارگران طبقه‌بندی شده در گروه‌های واحد زیر نظارت و هماهنگی می‌کنند: اپراتور جرثقیل (7371)، حفاری و انفجار – معادن سطحی، استخراج معادن و ساخت و ساز (7372)، حفاری چاه‌های آب (7373) کارگران لانگ‌شور (7451)، حمل‌کنندگان مواد (7452)، اپراتورهای تجهیزات سنگین (به استثنای جرثقیل) (7521)، اپراتورهای تجهیزات تعمیر و نگهداری کارهای عمومی و کارگران مرتبط (7522)، کارگران تعمیر و نگهداری راه‌آهن و راه‌آهن (7531)، و کارهای عمومی و کارگران تعمیر و نگهداری (7621). آنها در طیف گسترده ای از موسسات به کار گرفته می شوند. محل های استخدام در توضیحات گروه واحد بالا نشان داده شده است. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال باشند.

7332. سرویس دهنده و تعمیرکار لوازم خانگی

سرویس دهندگان و تعمیرکاران لوازم خانگی خدمات و تعمیرات لوازم خانگی و تجاری. آنها توسط تعمیرگاه ها، شرکت های خدمات لوازم خانگی و بخش های تعمیر موسسات خرده فروشی و عمده فروشی استخدام می شوند، یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7373. حفاری چاه آب کانادا

حفاری های چاه آب، انواع دکل ها و تجهیزات متحرک حفاری چاه آب را برای حفاری و نظارت بر چاه های آب مسکونی، تجاری و صنعتی راه اندازی می کنند.این لیست برای اولین بار توسط مهاجریست تهیه شده است، آنها توسط پیمانکاران حفاری چاه آب و دولت ها استخدام می شوند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

7511. رانندگان کامیون های حمل و نقل کانادا

رانندگان کامیون های حمل و نقل از کامیون های سنگین برای حمل کالا و مواد در مسیرهای شهری، بین شهری، استانی و بین المللی استفاده می کنند. آنها توسط شرکت های حمل و نقل، تولید، توزیع و جابجایی و آژانس های خدمات استخدامی حمل و نقل شاغل هستند یا ممکن است خوداشتغال باشند. این گروه واحد همچنین شامل رانندگان کامیون‌ها و شانترهایی با مقاصد خاص است که تریلرها را به و از اسکله‌های بارگیری در محوطه یا زمین‌های بارگیری جابه‌جا می‌کنند.

7513. رانندگان تاکسی و لیموزین و راننده کانادا

رانندگان تاکسی و لیموزین برای جابجایی مسافران با اتومبیل و لیموزین رانندگی می کنند. راننده ها برای جابجایی پرسنل و بازدیدکنندگان مشاغل، دولت یا سایر سازمان ها یا اعضای خانواده های خصوصی، اتومبیل ها و لیموزین ها را رانندگی می کنند. رانندگان تاکسی و لیموزین توسط تاکسی و سایر شرکت های خدمات حمل و نقل استخدام می شوند و یا ممکن است خوداشتغال باشند. راننده ها توسط مشاغل، دولت و سایر سازمان ها یا افراد یا خانواده های خصوصی استخدام می شوند.

7514. رانندگان باربری و پیک کانادا

رانندگان خدمات حمل و نقل و پیک، خودروها، وانت ها و کامیون های سبک را برای تحویل گرفتن و تحویل محصولات مختلف رانندگی می کنند. آنها توسط لبنیات، داروخانه‌ها، توزیع‌کنندگان روزنامه، موسسات غذای بیرون‌بر، خشک‌شویی، کترینگ‌های سیار، شرکت‌های خدمات پیک و پیام‌رسان و بسیاری از مؤسسات دیگر استخدام می‌شوند، یا ممکن است خوداشتغالی باشند.

7533. اپراتورهای قایق و کابلی و مشاغل مرتبط

اپراتورهای قایق و قایق کابلی و کارگران در مشاغل مرتبط دروازه های قفل، پل ها و تجهیزات مشابه را در امتداد سیستم های کانال راه اندازی می کنند و کشتی های کابلی و پایانه های کشتی را اداره می کنند. این گروه واحد همچنین شامل اپراتورهای قایق، و مالک-اپراتورها است که قایق های موتوری کوچک یا کشتی های آبی را برای جابجایی مسافر یا بار اداره می کنند. آنها توسط دولت فدرال، شرکت های حمل و نقل کابلی، پایانه های کشتی، شرکت های دریایی و مقامات کانال، بندر یا بندر به کار گرفته می شوند. صاحبان قایق های کوچک خوداشتغال هستند.

8222. پیمانکاران و ناظران، حفاری و خدمات نفت و گاز در کانادا

پیمانکاران و ناظران حفاری و خدمات نفت و گاز بر فعالیت‌های حفاری نفت یا گاز، بهره‌برداری از سکوهای خدماتی یا ارائه خدمات چاه‌های نفت و گاز نظارت و هماهنگی می‌کنند. آنها توسط شرکت های پیمانکاری حفاری و خدمات چاه و شرکت های تولید کننده نفت استخدام می شوند. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال باشند.

8252. پیمانکاران خدمات کشاورزی، سرپرستان مزرعه و کارگران متخصص دام

پیمانکاران خدمات کشاورزی خدمات کشاورزی مانند پرورش دام و طیور، آماده سازی خاک، کاشت محصول، سمپاشی محصول، کشت یا برداشت را ارائه می دهند. ناظران مزرعه بر کار کارگران مزرعه عمومی و کارگران دروگر نظارت می کنند. کارگران متخصص دام برنامه های تغذیه، بهداشت و اصلاح نژاد را در دامداری های لبنی، گوشت گاو، گوسفند، طیور، خوک و سایر دامداری ها انجام می دهند. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال باشند.

8255. پیمانکاران و ناظران، محوطه سازی، نگهداری زمین و خدمات باغبانی

پیمانکاران و ناظران، محوطه سازی، تعمیر و نگهداری زمین و خدمات باغبانی بر فعالیت های کارگران در گروه های واحد زیر نظارت و هماهنگی می کنند: کارگران مهد کودک و گلخانه (8432) و کارگران محوطه سازی و تعمیر و نگهداری محوطه (8612). آنها توسط شرکت های کانادا محوطه سازی، گورستان ها، شرکت های مراقبت از چمن و خدمات درختی، مهدکودک ها و گلخانه ها و در عملیات محوطه سازی ادارات کارهای عمومی و موسسات خصوصی به کار گرفته می شوند. پیمانکاران ممکن است خوداشتغال باشند.

8262. ماهیگیران/زنان

ماهیگیران/زنان کشتی های ماهیگیری کمتر از 100 تن ناخالص را برای تعقیب و فرود ماهی و دیگر جانداران دریایی اداره می کنند. آنها معمولاً مالک و اپراتور کشتی های ماهیگیری خوداشتغال هستند.

8441. عرشه کشتی های ماهیگیری

عرشه کشتی‌های ماهیگیری انواع مختلفی از وظایف دستی را در سفرهای ماهیگیری تجاری انجام می‌دهند و کشتی‌های ماهیگیری را نگهداری می‌کنند. آنها توسط موسساتی که کشتی های ماهیگیری تجاری را اداره می کنند و توسط ماهیگیران/زنان خوداشتغال استخدام می شوند.

8613. کارگران آبزی پروری و برداشت دریایی

کارگران آبزی پروری و برداشت دریایی شامل کارگران پشتیبانی آبزی پروری، جمع آوری گیاهان دریایی، حفار صدف و سایر کارگران در آبزی پروری و ماهیگیری هستند. کارگران پشتیبان آبزی پروری در جوجه کشی های دولتی یا خصوصی و مزارع آبزیان تجاری استخدام می شوند. جمع‌آوری‌کنندگان گیاهان دریایی و برداشت‌کنندگان نرم تنان ممکن است خوداشتغال باشند.

9534. دستگاه های تکمیل و تکمیل کننده مبلمان

تکمیل کننده های مبلمان مبلمان جدید چوبی یا فلزی را با رنگ و پرداخت مشخص تکمیل می کنند. آنها در کارخانه‌های تولید مبلمان، فروشگاه‌های مبلمان خرده‌فروشی یا کارگاه‌های صافکاری و تعمیر کار می‌کنند. دستگاه های صاف کننده مبلمان، مبلمان تعمیر شده، مستعمل یا قدیمی را بازسازی می کنند. آنها در کارگاه های صافکاری و تعمیرات مبلمان مشغول به کار هستند یا ممکن است خوداشتغال باشند.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 1 از 1 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 73