پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

من سالها تجربه کاری دارم، مدرک معتبر برای حرفه ام از کجا بگیرم

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای این منظور دو راه حل دارید

آزمون آنلاین و دریافت مدرک آنی دیجیتال

شما میتوانید از طریق سایت آزمون ادواری (آزمون باما) عنوان مورد نظر خود را از بین بیش از ۵۰۰ عنوان انتخاب نمایید و با موفقیت در آزمون مودر نظر (شما حداقل باید به ۴۰٪ سوالات پاسخ درست بدهید) به صورت آنی مدرک خود را دریافت نمایید.

این مدرک معتبر و دارای کد رهگیری میباشد که استعلام آنلاین دارد، مدرک قابلیت ترجمهه رسمی دادگستری و با مهر وزارت امور خارجه را دارد و به عنوان حتی رززومهه مهاجرت برای شما کاربرد دارد.

گواهینامه صادره کیفیت بالایی دارد و بهه صورت PDF قابل دانلود است و میتوانید بر روی یک کاغذ مناسب آن را پرینت رنگی بگیرید و قاب کنید، در قسمت آزمون های من در مقابل هر آزمون یک منو آبشاری وجود دارد که وقتی بر روی آن کلیک مینمایید گزینه دانلود گواهینامه وجود دارد.

همچنین در سایت آزمون باما شما میتوانید نمودار رتبه خود را نسبت به بقیه داوطلبانی که در آن آزمون شرکت نموده اند را مشاهده نمایید و سطح خود را بسنجید.

برای ورود به آزمون آنلاین بر روی این لینک کلیک نمایید.

دوره آموزشی آنلاین و ارسال پروژه پایان دوره

همچنین شما میتوانید از طریق وب سایت بنیاد آموزش مجازی ایرانیان (ایباما) در دوره آموزشی مربوطه ثبت نام نمایید، بعد از ثبت نام محتوای آموزشی برای دانلود در پنل کاربری شما قرار میگیرد.

این محتوای آموزشی یک مرجع است که به فراخور توضیحات مندرج در هر دوره ممکن است به صورت جزوات آموزشی و کتاب های الکترونیک یا ویدیو آموزشی و به زبان فارسی یا انگلیسی ارائه میگردد.

نحوه ارزیابی به ۲ صورت است:

اگر شما حداقل ۳ سال سابقه کار در ععنوان دوره مورد نظر داشته باشید میتوانید با ارائه مجوز فعالیت یا ارائه یک نامه اشتغال از سوی کارفرما که بر روی سربرگ آن سازمان نوشته شده است به ما مههارت خود را اثبات کنید و گواهی پایان دوره فنی و مهارتی خود را دریافت کنید.

و یا اینکه محتوای آموزشی را مطالعه کنید و اگر محتوای دوره عملی است در قالب یک فیلم سلفی خیلی سادهه با موبایل خود نشان دهید که مهارت مورد نظر را دارید و آن ویدیو را برای ما ارسال کنید و یا اگر تئوری است در قالب یک خلاصه و جمع بندی از محتوای آموزشی ای که برایتان ارسال شده پروژه ای تهیه کنید و برای ما بفرستید.

بعد از ارزیابی رزومه شما یا سوابق کاری یا فیلمی که آماده کرده اید و یا پروژهه پایان دوره، مدرک مهارتی یا فنی برای شما صادر و به صورت دیجیتالی برای شما صادر می گردد که قابلیت پرینت و ترجمه رسمی و استعلام را دارد.

آیا مدارک از دو روش فوق معتبر هستند؟

بله، از هر روشی که شما مدرک پایان دوره، یا مدرک فنی حرفه ای را اخذ کنید تفاوتی ندارد و تمامی مدارک معتبر و قابل استعلام و از یک موسسه آموزشی معتبر صادر میگردد.

سابقه فعالیت ایباما بیش از ۱۰ سال است، اعتبار موسسه آموزش ما در ایران و سایر کشور ها شناخته شده است همچنین به علت دارا بودن مجوز فعالیت آموزشی در تمامی عنوان های سایت، کلیه مدارک ما قابلیت ترجمه رسمی به انگلیسی و آلمانی دارند و دادگستری و وزارت امور خارجهه نیز مدارک را تایید می کنند.

آیا میتوانم مدارک دیگه ای هم بگیرم؟

بله، وقتی شما از یکی از روش های فوق مدرک مععتبر دریافت میکنید، ما با مراکز آموزشی مختلف داخلی و خارجی طرف قرارداد هستیم علاوه بر آن ما دارای ۶ شرکت آموزشی ثبت شده در کشور های مختلف هم هستیم.

که اولا مدرک فارسی شما را بر روی سربرگ آن شرکت ها ترجمه میکنیم بنابر این شما هم زمان با پرداخت هزینه ترجمه و فعال سازی استعلام میتوانید همزمان ۶ مدرک خارجی دریافت کنید، یا از سایر موسسات آموزشی زیر مجموعه ایباما هم مدرک فارسی بگیرید.

همچنین مقاله ارائه کنید و در رسانه برخط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان گواهی پذیرش مقالهه دریافت کنید و مقاله به نام شما در این رسانه چاپ و منتشر میشود.

ععلاوه بر این میتوانید عضو گروه های آموزشی مختلف داخلی و خارجی ما شوید و کارت عضویت علمی دریافت کنید و رزومه خود را قوی کنید.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 1 از 1 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 55