پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

معنی UBO و IBO ثبت شرکت دبی جفزا و جنرال تریدینگ

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 1 دقیقه

همه آنچه باید در مورد سهامداران عمده. (معنی UBO) و سهامداران میانی یک شرکت در امارات بدانید.
هدف این راهنما برجسته کردن معنای مالک نهایی (UBO) است که به عنوان یک Ultimate Beneficial Owners (UBO) and Intermediate Beneficial Owners (IBO) در نظر گرفته می شود و جزئیات در مورد اینکه چگونه این امر بر راه اندازی کسب و کار شما در Jafza تأثیر می گذارد.

اطلاعات این مقاله مطابق با وزارت اقتصاد، امارات متحده عربی اضافه شده است.

قطعنامه شماره (58) کابینه در سال 2020 که رویه‌های مالکان ذی‌نفع را تنظیم می‌کند («قطعنامه») در 28 اوت 2020 اجرایی شد و جایگزین قطعنامه شماره 34 کابینه سال 2020 شد که قبلاً صادر شده بود.

این قطعنامه به روزترین الزامات را برای نهادهای امارات متحده عربی برای افشای اسامی مالکان سودمند نهایی (سهامداران عمده یک شرکت) پوشش می دهد.

بدین ترتیب قصد دارد شفافیت نهادهای ثبت شده در امارات را افزایش دهد. همچنین قصد دارد سازوکارها و رویه‌های اجرایی و نظارتی مؤثر و پایدار را در رابطه با داده‌های مالی مالکان ذی‌نفع توسعه دهد و اجرای آن را بهبود بخشد تا از انطباق بین‌المللی و اعتماد جهانی اطمینان حاصل کند.

سهامدار عمده (UBO) کیست؟

UBO چیست: UBO یا مالک ذینفع نهایی شخص یا نهادی است که زمانی که یک شرکت انتفاعی را ثبت و آغاز می کند، ذینفع نهایی است. UBO یک شخص حقوقی شخصی است که:

  • دارای حداقل 25 درصد سرمایه شخص حقوقی است.
  • دارای حداقل 25% حق رای در مجمع عمومی صاحبان سهام.
  • حداقل 25% از سرمایه شخص حقوقی مذکور را به عنوان ذینفع دریافت می کند.

هدف از معنی UBO چیست؟

هدف اصلی افزایش شفافیت نهادهای ثبت شده در امارات متحده عربی و همچنین توسعه مکانیسم‌ها و رویه‌های اجرایی و نظارتی مؤثر و پایدار در رابطه با داده‌های مالی مالکان شرکت های انتفاعی است.

راه اندازی کسب و کار جفزا و اعلامیه UBO

ارائه فرم UBO KYC هنگام شروع یک تجارت جدید در Jafza الزامی است. کلیه شرکت های موجود ثبت شده در جفزه (خشکی و فراساحل) نیز باید فرم UBO KYC را تکمیل و ارسال کنند.

ثبتداک در زمانی که برای شما ثبت شرکت در دبی یا ثبت شرکت در جبل علی و یا ثبت شرکت جنرال تریدینگ انجام میدهد فرم های UBO را با استاندارد های حقوقی تکمیل و به اداره ثبت شرکت ها ارائه می نماید.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 1 از 1 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 7