پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت دبی سرزمین اصلی چیست؟

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 2 دقیقه

۱- انتخاب نام تجاری شرکت دبی

سفر خود را با انتخاب نام تجاری که قبلا رزرو کرده اید شروع کنید یا با نام تجاری جدید شروع کنید و درخواست خود را با انتخاب اولیه ۶ نام و ارائه آن به ثبتداک جهت رزرو یکی از آن ها ثبت کنید.

۲- انتخاب موضوع فعالیت های تجاری

فعالیت های اولیه و ثانویه ای را که کسب و کار شما انجام خواهد داد انتخاب کنید. لطفا توجه داشته باشید که فعالیت های ثانویه اختیاری هستند.

۳- جزئیات اولیه شرکا

شماره پاسپورت و ملیت شرکای خود را در صورت داشتن هر کدام به ثبتداک ارائه کنید، در غیر این صورت از این مرحله رد شوید.

۴- انتخاب نوع حقوقی شرکت

نوع حقوقی را که برای شما مناسب تر است را مقایسه کنید و انتخاب کنید، گرچه بهترین نوع ثبت شرکت دبی برای ما ایرانی ها نوع مسئولیت محدود یا همان LLC است.

۵- نوع مجوز یا لایسنس خود را انتخاب کنید

نوع مجوز را که برای شما مناسب تر است را مقایسه و انتخاب کنید، از انواع مجوز تجاری، صنعتی، خدماتی و حرفه ای.

۶- انتخاب جزییات مجوز فعالیت شرکت

جزئیات مربوطه مجوز خود را وارد کنید، این شامل جزئیات مکان در صورت وجود، مقدار سرمایه، تعداد سهام و مدت شرکت خواهد بود. همچنین می‌توانید افزونه‌هایی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید، از جمله کارت‌های تاسیس و ثبت نام حساب بانکی.

۷- ثبت جزییات شرکا

جزئیات مربوط به هر یک از شرکا، نمایندگان خدمات محلی یا مدیران خود را وارد کنید. آماده باشید تا جزئیات آدرس، اطلاعات تماس، شماره شناسایی شخصی (EID، شماره پاسپورت، UID) نقش آنها در شرکت و درصد سهام مالکیت را وارد کنید.

۸- تایید اولیه مجوز کار

برای برخی از مجوزها برای ادامه به تأیید اولیه نیاز دارید. در صورتی که بخواهید یک مکان تجاری جدید (اجاری) را برای کسب و کار خود ثبت کنید، گواهی تایید اولیه نیز مورد نیاز است.

۹- جزییات محل کسب و کار خود را وارد کنید

برای برخی از مجوزها باید جزئیات مکان را وارد کنید. اینها می‌توانند مکان‌های کسب‌وکارهای موجود (اشتراک‌گذاری شده) باشند که در آنها به شماره مجوز نیاز دارید یا مکان‌های جدیدی که باید با گواهی تأیید اولیه خود ثبت نام کنید.

۱۰- تهیه اسناد حقوقی

اسناد حقوقی خود، MOA، قراردادهای خدمات، قراردادهای مدنی را برای امضای ذینفعان مربوطه ارسال کنید. لطفاً مطمئن شوید که آنها در ID ثبت نام کرده اند تا به صورت مجازی امضا کنند، ثبتداک برای شما کلیه اوراق را تهیه میکند.

۱۱- دریافت مجوز نهایی

مجوز نهایی و مدارک مربوطه را برای راه اندازی کسب و کار خود را از ثبتداک دریافت کنید.

۱۲- تاییدیه های اضافی

برای برخی از مجوزها، نهادهای خارجی برای فعالیت به تأییدیه های اضافی نیاز دارند. مدارک مورد نیاز را ارسال کنید و منتظر بمانید تا در صورت تایید از یک نماینده بازخورد دریافت کنید.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 4 از 4 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 54