پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

مجوز صنعتی برای ثبت شرکت دبی جبل علی چیست؟

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوع مجوزی که برای فعالیت در دبی در منطقه آزاد جبل علی نیاز دارید به فعالیتی که کسب و کار شما قصد انجام آن را دارد بستگی دارد.

زیرساخت لجستیکی برتر و گسترده منطقه آزاد جبل علی رشد صنعتی را تسهیل می کند. تولید عبارت است از تولید کالا از طریق یک سری فرآیندها که می تواند از مونتاژ اجزا تا پردازش شیمیایی یا بیولوژیکی را شامل شود.

در Jafza، مجوز صنعتی برای مشاغلی است که قصد راه اندازی فرآیند تولید را دارند. این ممکن است شامل خرید مواد خام، واردات کالاهای مورد استفاده برای تولید، یا مونتاژ محصول، تولید محصول نهایی و خدمات برای فروش و پشتیبانی باشد. فعالیت های تحت مجوز صنعتی در دبی اساساً شامل تولید، تفکیک، جمع آوری، بسته بندی و غیره است. تولید را می توان تبدیل مواد خام یا منابع طبیعی از حالت خام به حالت نهایی یا تصفیه شده نامید.

یکی از الزامات اصلی گرفتن پروانه صنعتی دبی، داشتن تاسیسات تولیدی و انبار در محدوده منطقه آزاد است.

هزینه پروانه تولیدی در دبی چقدر است؟

یک مجوز واحد تولیدی در قسمت ثبت سفارش ثبت شرکت دبی منطقه آزاد در ثبتداک لیست شده است، که در آن می توانید 7 فعالیت را در یک گروه انتخاب کنید. علاوه بر این، هزینه برای هر فعالیت اضافی بیش از 7 فعالیت در گروه 1000 درهم افزایش می یابد.
اگر 2 گروه را انتخاب کرده باشید و هر گروه حداکثر 6 فعالیت داشته باشد، هزینه مجوز متفاوت میشود و در همان صفحه در ثبتداک قیمت به روز را مشاهده نمایید این بدان معنی است که شما می توانید حداکثر 6 فعالیت در هر گروه (در مجموع 12) انتخاب کنید، اما نمی توانید بیش از 2 گروه را انتخاب کنید. علاوه بر این، برای هر فعالیت اضافی بیش از 6 فعالیت در هر گروه، هزینه 100 درهم افزایش می یابد.


چه زمانی مجوز صنعتی لازم است؟

  • در صورتی که کلیه فعالیتهای تجاری مستلزم تولید، ساخت یا ایجاد محصولات یا کالاهای فیزیکی باشد.
  • اگر عملیات تجاری نیاز به واردات یا صادرات مواد یا کالاها و غیره داشته باشد تا در فرآیند تولید استفاده شود
  • بسته بندی و ایجاد مجموعه ای از محصولات جدید از مواد اولیه موجود یا ترکیب 2 یا چند محصول موجود در یک محصول واحد.
    مجوز تولیدی ثبت شرکت دبی، مجوزی است با دامنه وسیع که جنبه های تولید، تجارت و خدمات را پوشش می دهد. به عنوان یک واحد تولیدی، ممکن است نیاز به واردات مواد خام، صادرات محصول نهایی و همچنین ارائه یک عنصر خدمات یا پشتیبانی پس از فروش داشته باشید.
ذکر این نکته ضروری است که صدور پروانه صنعتی مستلزم اجاره تاسیسات تولیدی و انبار در منطقه آزاد جبل علی دبی است. این شرکت همچنین باید الزامات HSE را رعایت کند و مرتباً تحت ممیزی مقام HSE قرار می گیرد.

مراحل شروع مجوز صنعتی – تولیدی در منطقه آزاد دبی

ایجاد یک شرکت با مجوز صنعتی مستلزم مراحل زیر است:

۱- شما باید فرم درخواست ثبت شرکت دبی و فرم تعهد EHS که از طریق ثبتداک برای شما ارسال می شود را به طور کامل تکمیل کنید و تمام مدارک مورد نیاز را ارسال کنید.
۲- شما باید نوع تشکیل شرکتی را که می خواهید ثبت کنید را مشخص کنید، انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر به بخش تشکیل شرکت در وب سایت ما مراجعه کنید.
پس از انتخاب فرم، از شما خواسته می شود که نوع مجوز را انتخاب کنید – اینجاست که باید مجوز صنعتی را انتخاب کنید.

یک قرارداد اجاره برای یک مرکز تولید (برای فعالیت های خاص انتخاب شده) یا یک تاسیسات ساخته شده برای اهداف صنعتی باید وجود داشته باشد.
موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 4 از 4 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 82