Ctrl/Cmd + P را برای چاپ فشار دهید
یا به صورت PDF ذخیره کنید

شرایط لازم برای افتتاح حساب Stripe استرایپ در کشوری دیگر

کشورهایی که استرایپ پشتیبانی میکند

باز کردن حساب Stripe در کشوری متفاوت از کشور تجاری اصلی خود، ابتدا باید مطمئن شوید که استرایپ از پردازش پرداخت ها در آن کشور پشتیبانی می کند.

در اینجا می توانید ببینید که Stripe در حال حاضر از کدام کشورها پشتیبانی می کند.

هنگامی که تشخیص دادید که کشور توسط Stripe پشتیبانی می شود و آماده افتتاح حساب جدید هستید، به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

مدارک لازم جهت افتتاح حساب استرایپ

شناسه مالیاتی در آن کشور : tax ID 
یک مکان فیزیکی در آن کشور که در آن می‌توانید نامه دریافت کنید (نمی‌تواند یک صندوق P.O. باشد)
یک شماره تلفن در آن کشور
یک شناسه دولتی، مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی، از هر کشوری
یک وب سایت کارآمد که نشان می دهد کسب و کار شما چه چیزی می فروشد یا چه خدماتی ارائه می دهید.
یک حساب بانکی فیزیکی در آن کشور (نمی‌تواند یک حساب بانکی مجازی باشد)، که به ارز انتقال پشتیبانی شده برای آن کشور تقسیم می‌شود.

تجارت پورت میتواند برای شما حساب استرایپ با هویت یک خارجی افتتاح کند و شما درصدی از سود خود را برای نگهداری این حساب باید بپردازید.


حساب ها و ارزهایی که استرایپ پشتیبانی میکند


استثناها: حساب‌هایی که در کانادا افتتاح می‌شوند می‌توانند از حساب‌های بانکی دلار آمریکا استفاده کنند و حساب‌هایی که در اروپا افتتاح می‌شوند می‌توانند از حساب بانکی یورو بدون در نظر گرفتن کشور حساب بانکی استفاده کنند تا زمانی که کشور توسط Stripe پشتیبانی می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌ها به حساب‌های پشتیبانی شده و ارزهای تسویه‌حساب و برای کشورهای پشتیبانی‌شده Stripe: Global مراجعه کنید.

اگر میخواهید حساب بانکی بین المللی افتتاح کنید که دیگران بتوانند برای شما پول واریز کنند و علاوه بر داشتن ویزا کارت و مستر کارت، شماره حساب هم داشته باشید با تجارت پورت تماس بگیرید.