پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

دلایلی که معمولا باعث می شود فرآیند ثبت شرکت انگلستان یک تا دو ماه به طول بیانجامد

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 2 دقیقه

گاهی اوقات درخواست ثبت شرکت در انگلستان توسط اداره ثبت شرکت های انگلستان رد شود یا مدارک بیشتر از آنچه به صورت معمول لازم دارند از متقاضی دریافت خواسته شود، اما نگران نباشید ثبتداک برای شما پیگیری های لازم را انجام می دهد و مدارک را مهیا مینماید و بدون هیچگونه هزینه اضافه اصلاحات لازم را انجام و فرم درخواست را مجدد ارسال می نماید.

متداولترین دلایلی که باعث رخ دادن تاخیر در انجام پرونده های ثبت شرکت انگلستان می شود:

۱- محدودیت های انتخاب نام شرکت

هنگام ثبت نام شرکت قوانین و الزامات خاصی وجود دارد. اینها محدودیت های اصلی هستند:

کلمات حساس. اگر نام شرکت شما حاوی چیزی است که به عنوان “کلمه حساس” در نظر گرفته می شود (مانند گروه، بین المللی، انجمن) یا به عبارتی Group, International, Association ، باید سند پشتیبانی مربوطه را همراه با درخواست خود ارائه دهید. همچنین، این نام نمی تواند ارتباطی با دولت اعلیحضرت یا مقامات محلی را نشان دهد.

برای لیست کامل کلمات (و معیارها) لطفا اینجا را ببینید.

۲- کلمات و عبارات حساس

• توهین آمیز. اگر نام شرکتی شامل کلمات رکیک یا توهین آمیز به هر شکل یا شکل باشد، نمی توانید نام شرکت را ثبت کنید.

• نام های مشابه; نام شرکت نباید مشابه یا مشابه شرکتی باشد که قبلاً در خانه شرکت ها ثبت شده است (اگرچه برای شرکت های درون یک گروه استثنائاتی وجود دارد).

۳- افراد با ملیت حساس – ملیت های دارای ریسک بالا

• توجه داشته باشید متقاضیان ایرانی ثبت شرکت در انگلستان در کشور های با ریسک بالای مالی و پولشویی و تحت نقض قوانین FATF قرار دارند و انجام دادن کار ثبت شرکت در انگلستان توسط ثبتداک برای ایرانیان عزیز دشوار تر و کمی طولانی تر از سایر ملیت هاست، ثبتداک برای ۱۷۱ یک ملیت که چراغ سبز دارند میتواند ثبت شرکت را در ۴۲ ساعت کاری انجام دهد و تاییدیه دریافت کند اما پرونده های ایرانیان را می بایست کمی با دقت و حساسیت بالاتری تشکیل داد تا با مشکلی مواجه نشود.

• استفاده از موضوعات فعالیت مالی و سرمایه و سرمایه گذاری بررسی امنیت فرد را ایجاد و ممکن از فرآیند روتین ثبت را از ده روز کاری تا ۵۰ روز کاری افزایش دهد.

• استفاده از کلمات مالی، سرمایه و سرمایه گذاری، بانک، پول و امثالهم بررسی امنیت فرد را ایجاد و ممکن از فرآیند روتین ثبت را از ده روز کاری تا ۵۰ روز کاری افزایش دهد و یا حتی مجبور به تغییر نام باشید.

در هر حال نگران نباشید ثبتداک دارای تجربه و وکلای زبده در زمینه ثبت شرکت می باشد و به تمام قوانین ثبتی کشور انگلستان تسلط لازم و کافی را جهت حل اینگونه مسائل دارد.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 1 از 1 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 34