پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

ثبت شرکت در دبی مسئولیت محدود در منطقه آزاد FZE چگونه است؟ تک سهام دار

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 2 دقیقه

تأسیس شرکت در منطقه آزاد دبی (FZE) یک شرکت با مسئولیت محدود تک سهامدار است که می تواند در منطقه آزاد جبل علی ثبت شود.

جذابیت اصلی در تشکیل شرکت در مناطق آزاد امارات این است که هیچ محدودیتی برای مالکیت خارجی وجود ندارد و شرکت ها توسط یک سازمان مستقل منطقه آزاد (FZA) اداره می شوند که مسئولیت صدور مجوزهای فعالیت و تنظیم فعالیت شرکت های داخل منطقه آزاد را بر عهده دارد. .

ثبت نام FZE به یک سهامدار منفرد اجازه می دهد که می تواند یک فرد (شخص) یا شخص حقوقی (شرکت) باشد. FZE اساساً یک شرکت با مسئولیت محدود در منطقه آزاد است، به این معنی که تعهدات شرکت محدود به سرمایه پرداخت شده آن است. FZE دارای شخصیت حقوقی متمایز از سهامدار خود است و دارای ظرفیت، حقوق و امتیازات یک شخص است.

روش راه اندازی یک شرکت FZE

چهار مرحله ساده برای ثبت شرکت در جفزا وجود دارد:

۱- علاقه خود را به صورت آنلاین در ثبتداک ثبت کنید: ثبت شرکت در دبی

فپس از تکمیل فرم آنلاین ما، تیم فروش ثبتداک برای بررسی بیشتر درخواست شما با شما تماس خواهد گرفت.
۲- فرم درخواست امضا شده ای را که ثبتداک برای شما ارسال کرده را به همراه فهرست تمام مدارک مورد نیاز ارسال کنید.
۳- پیشنهادی را از راه‌حل‌های فهرست‌شده ما انتخاب کنید، نوع مجوز ثبت شرکت دبی را انتخاب کنید و پرداخت را برای فرآیند راه‌اندازی کسب‌وکار انجام دهید. مطمئن شوید که لیست فعالیت مجاز ثبت شرکت دبی ما را برای نوع مجوز خود مرور کرده اید.
۴- مجوز خود را دریافت کنید و به راه حل انتخابی خود (انبار، فضای اداری و غیره) بروید.

انواع مجوز و اطلاعات آن: ۱- مجوز تجارت ۲- مجوز خدمات ۳- مجوز صنعت ۴- مجوز لوجستیک ۵- مجوز تجارت الکترونیک

برای راه اندازی شرکت FZE توسط افراد چه مدارکی لازم است؟

FZE اساساً یک شرکت سهامدار واحد است که به عنوان مالکیت انحصاری نیز شناخته می شود.

هنگامی که علاقه خود را برای راه اندازی شرکت در ثبتداک ثبت کردید، در زمان ارسال درخواست خود برای راه اندازی یک شرکت FZE در جبل علی دبی به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

۱- فرم درخواستکه توسط ثبتداک برای شما ارسال می شود.
۲- فرم درخواست سلامت و ایمنی محیط (EHS) که توسط ثبتداک برای شما ارسال میشود.
۳- خلاصه پروژه یا طرح کسب و کار نمونه ای از این الگو را در صفحه 22 فرم درخواست خواهید دید. شما باید این را به یک صفحه محدود کنید.
۴- فرم هویت (KYC) که توسط ثبتداک برای شما ارسال میشود و باید به همراه فرم درخواست پر و ارسال شود.
۵- فرم مالک ذینفع نهایی (UBO) که باید به همراه فرم درخواست پر و ارسال شود.

تصمیم کابینه دولت (58) در سال 2020 همه شرکت‌های امارات متحده عربی را ملزم می‌کند که ذینفع نهایی یک تجارت را اعلام کنند. به عبارت ساده، مالک ذینفع نهایی (UBO) فردی است که ذینفع نهایی یک شرکت است. 

۶- نامه انتصاب مدیر / مدیر / منشی.
۷- کپی پاسپورت شخص تعیین شده به عنوان سهامدار(ها)، مدیر و منشی.
۸- گذرنامه باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
۹- مدیر/مدیر/منشی باید ۲۱ سال و یا بیشتر سن داشته باشد.
۱۰- اگر سهامدار، مدیر، یا منشی ویزای اقامت موجود در امارات متحده عربی داشته باشند، باید نامه ای بدون اعتراض روی سربرگ شرکت که توسط حامی محلی امضا شده باشد، درج شود. شما همچنین باید یک کپی از ویزای فعلی آنها را وارد کنید.

در تشکیل شرکت دبی FZE، مدیر و سهامدار می توانند یک شخص باشند. شما می توانید انتخاب کنید که یک مدیر را به عنوان یک شخص یا نهاد جداگانه بگنجانید.

در صورتی که هر یک از مدارک نیاز به گواهی تایید داشته باشد، Jafza در این مورد به شما مشاوره می دهد. لطفاً توجه داشته باشید، جبل علی این حق را برای خود محفوظ می دارد که اسناد اضافی را که لازم بداند درخواست کند. این امر توسط تیم فروش و ثبت نام ثبتداک به صورت حضوری یا از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

چه مدارکی برای راه اندازی شرکت FZE توسط افراد غیر حقیقی مورد نیاز است?

یک سهامدار در یک FZE همچنین می تواند یک شخصیت حقوقی باشد.

اگر یک فرد غیر حقیقی (اصلاً یک شرکت) بخواهد سهامدار FZE در جفزا باشد، مدارک قانونی زیر (به صورت محضری و تایید شده توسط سفارت/کنسولگری امارات متحده عربی) برای ثبت شرکت مورد نیاز است. اینها اسنادی هستند که مورد نیاز هستند – علاوه بر جزئیات ذکر شده به عنوان اسناد مورد نیاز برای افراد.

۱- اصل گواهی تاسیس یا اصل گواهی وضعیت خوب شخصیت حقوقی.
۲- تفاهم نامه و اساسنامه (MOA و AOA) شرکت سهامی
۳- تصمیم سهامدار/مدیر/هیئت مدیره با درخواست موارد زیر:
– تأسیس FZE در جفزا
– جزئیات سرمایه سهام تخصیص یافته
– انتصاب مدیر / مدیر / منشی
– تعیین نماینده قانونی (در صورت وجود)
– وکالتنامه (POA)

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 0 3 از 3 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 133