پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

آیا اقامت تمکن مالی اسپانیا شرط حضور دارد؟

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 1 دقیقه

باتوجه به شرایط ویژه اقامت تمکن مالی اسپانیا یا اقامت غیرانتفاعی اسپانیا همه ساله عده زیادی جهت اخذ کارت اقامت اسپانیا از طریق این روش اقدام می کنند. شما میتوانید با دریافت کارت اقامت یکساله اسپانیا (قابل تمدید و تبدیل به پاسپورت اسپانیا) از مزایای ویژه اقامت در اروپا بهرمند شوید.

با مطالعه قوانین این کشور درباره شرایط تمدید اقامت تمکن مالی اسپانیا متوجه میشویم که به طور دقیق درباره شرط حضور در این کشور (شرط حضور ۱۸۰ روز) موردی ذکر نشده و به نوعی باید اقامت شما حتی در صورت عدم رعایت شرط حضور تمدید گردد.

باتوجه به سابقه ۱۶ ساله مجموعه مهاجریست، تمدید کارت اقامت اسپانیا درصورتی که میزان حضور شما در اروپا بیشتر از حالت توریستی باشد (بیش از دوماه به صورت پیوسته، رفتار شما نبایستی توریستی بوده باشد و می بایست به نحوی عمل کنید که نشان دهنده اهداف اقامتی باشد، ما به شما راه نمایی های ویژه ای در این خصوص خواهیم کرد.)وکلای مهاجریست به صورت قطعی میتوانند کارت اقامت اسپانیا شما را برای دوره دو ساله بعد تمدید نمایند و جای نگرانی از این بابت نیست.

آپدیت ۲۰۲۳: سفارت اسپانیا در ایران برگ تعهد اقامت بیش از ۱۸۳ روز میخواهد، بنابر این این موضوع در بدو درخواست برایشان مهم شده است، اما در کل برای ۲ سال اول باز هم جای نگرانی نیست چرا که شما سال اول قابل توجیه است و برای دو سال بعد هم اقامت را میگیرید اما سال سوم باید قانون را دقیق رعایت نمایید.
همواره توصیه میکنیم که قوانین را رعایت کنید تا با خیال راحت و بدون دغدغه فرآیند تمدید را انجام دهید.

جهت اطلاعات بیشتر و راهنمای مهاجرت به کشور های مختلف با مهاجریست تماس بگیرید و یا به سایت www.Mohajerist.com مراجعه نمایید.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 1 3 از 4 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 46