Ctrl/Cmd + P را برای چاپ فشار دهید
یا به صورت PDF ذخیره کنید

آدرس پیش فرض اداره ثبت شرکت های انگلستان Companies House default address

اگر شرکتی بدون مجوز لازم از آدرسی به عنوان دفتر ثبت خود استفاده می کند، خانه شرکت ها این اختیار را دارد که دفتر ثبت شرکت را به چیزی که به عنوان “آدرس پیش فرض خانه شرکت ها” شناخته می شود، تغییر دهد. در این پست به سوالات شما در مورد آدرس پیش فرض می پردازیم. بیایید شروع کنیم.

آیا یک شرکت می تواند دفتر ثبت را از آدرس پیش فرض به آدرس دیگری تغییر دهد؟

این امکان برای یک شرکت وجود دارد که دفتر ثبت شده را به یک آدرس معمولی به روز کند. برای انجام این کار، شرکت باید فرم AD01: تغییر آدرس دفتر ثبت شده را ارسال کند . این فقط روی کاغذ در دسترس است، زیرا نسخه آنلاین در این مورد گزینه ای نیست. خانه شرکت ها همچنین ممکن است موارد زیر را بخواهد (همانطور که در ” قوانین و اختیارات اداره ثبت ” مشخص شده است):

  • اسنادی (مانند قرارداد اجاره یا مالکیت آزاد) که حقوق مالکیت را در آدرس دفتر ثبت شرکت یا یک شرکت گروه ثابت می کند.
  • یک توافق نامه کتبی که به شرکت اجازه می دهد از آدرس به عنوان دفتر ثبت خود استفاده کند
  • قبض آب و برق خطاب به شرکت یا یک شرکت گروه در آدرس دفتر ثبت شده در 6 ماه گذشته
  • هر گونه اطلاعات یا اسناد دیگری که ثبت کننده را متقاعد کند که شرکت مجاز است از آدرس پیشنهادی به عنوان آدرس دفتر ثبت خود استفاده کند.

آیا یک شرکت می تواند به طور نامحدود با آدرس پیش فرض فعالیت کند؟

ادامه تجارت با آدرس پیش فرض یک گزینه نیست. Companies House تصریح می کند که آدرس پیش فرض باید پس از 28 روز به آدرسی که [شرکت] مجاز به استفاده از آن است به روز شود.

حتی اگر این بازه زمانی وجود نداشته باشد، ادامه تجارت با آدرس پیش‌فرض غیرعملی است.

صدمه به شهرت وارد شده به شرکتی که از آدرس پیش فرض استفاده می کند را نمی توان دست کم گرفت. سرمایه گذاران، تامین کنندگان، شرکا و مشتریان بعید است که بخواهند با شرکتی کار کنند که علامت سیاه نشانی پیش فرض بر روی آن تنظیم شده باشد.

همچنین، در حالی که شرکت‌ها اجازه جمع‌آوری نامه‌هایی را می‌دهد که به آدرس پیش‌فرض تحویل داده شده‌اند، این امر مستلزم برنامه‌ریزی قبلی از طریق مکاتبات ایمیل با شرکت‌ها و بازدید از کاردیف است.

آیا آدرس پیش فرض خانه شرکت ها در ثبت عمومی منتشر شده است؟

این واقعیت که یک شرکت دارای آدرس پیش فرض به عنوان دفتر ثبت آن است، در ثبت عمومی خانه شرکت ها منتشر می شود.

برای نشان دادن این موضوع، اگر از ابزار « جستجوی پیشرفته شرکت » بازدید کنید ، گزینه «آدرس دفتر ثبت شده» را انتخاب کنید و «CF14 8LH» را وارد کنید، هر شرکتی که در حال حاضر آدرس پیش‌فرض را دارد به شما نشان داده می‌شود.

حتی اگر شرکتی دفتر ثبت شده را از آدرس پیش فرض به روز کند، استفاده قبلی از آدرس پیش فرض همیشه در دسترس عموم خواهد بود.

اگر یک RP07 علیه شرکت من ثبت شده باشد، چه کاری باید انجام دهم؟

اگر به شما اطلاع داده شده است که استفاده شما از یک آدرس به عنوان دفتر ثبت شده زیر سوال رفته است، باید سریعا اقدام کنید.

در موارد سوء تفاهم واقعی، باید با شخصی که درخواست را ارائه کرده است تماس بگیرید (این اطلاعات در اختیار شما قرار می گیرد). آنها ممکن است موافقت کنند که به شما اجازه دهند به استفاده از آدرس ادامه دهید و درخواست خود را پس بگیرید. اگر این کار را نکردند، باید در اسرع وقت آدرس دفتر ثبت شده را به یک آدرس جایگزین (که اجازه استفاده از آن را دارید) تغییر دهید تا آدرس پیش فرض اعمال نشود.

اگر احساس می‌کنید که از حقوق خود برای استفاده از آدرس به عنوان دفتر ثبت شده برخوردار هستید، باید مدارکی را برای شرکت‌ها ارسال کنید که نشان دهد مجاز به استفاده از آدرس هستید.

سپس باید منتظر تصمیم خانه شرکت ها باشید.

تغییر دفتر ثبت شرکت در حال انحلال، ترمیم یا با آدرس پیش فرض

از این فرم برای تغییر آدرس دفتر ثبت شرکت در حال انحلال، یا اگر در حال بازیابی شرکتی هستید، یا اگر یک آدرس پیش فرض دارد، استفاده کنید.

اسناد

تغییر آدرس دفتر ثبت شرکت

جزئیات

از این فرم برای تغییر آدرس دفتر ثبت شده استفاده کنید اگر شرکت:

  • آدرس خانه شرکت ها پیش فرض شده است
  • در حال انحلال است
  • در حال درخواست برای بازگرداندن به ثبت است
  • یک شرکت ثبت نشده است
  • این فرم باید به صوورت کاغذی تهیه شود و میتواند به صورت آنلاین و یا از طریق پست به اداره ثبت شرکت های انگلستان پست شود.