پایگاه دانش هلدینگ توسعه دهندگان

هلدینگ توسعه دهندگان

مرجع دانش تخصصی هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان

مهاجرت | ویزا و تور مسافرتی | افتتاح حساب بین المللی | ثبت شرکت

دلایل مسدودی حساب وایز و روش اعتراض و درخواست باز گشایی

شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 3 دقیقه

چرا حساب وایز بانک انگلستان من مسدود شد؟

مهمترین نکته این است که به دلیل اینکه شما دارای پاسپورت ایرانی هستید یا کوتاهی ای از جانب تجارت پورت وجود داشته باشد حساب شما مسدود نشده، اگر به این دلایل باشد از ابتدا اصلا بانک برای شما حساب باز نمیکند که بعدا دردسر برای طرفین ایجاد شود.

معمولا مشکلات مسدودی حساب های خارجی به دلایل عمومی از جمله:

۱- متقاضی قبلا توسط شرکت دیگری در همین بانک اقدام به افتتاح حساب ناقص کرده باشد و نتوانسته باشد مدارک لازمک را ارسال کند و یا حسابش باز شده باشد ولی به دلایل مختلف یکبار مسدود شده باشد.

۲- متقاضی در سایر سیستم های بانکی دارای پرچم خطرناک یا پر ریسک باشد از قبل.

۳- متقاضی پولی را از یک حساب شرکتی دریافت کرده باشد که نشان دهنده آن است که با حساب شخصی در حال انجام بیزینس است.

۴- متقاضی در ماه بیشتر از ۷۰۰۰ دلار پول ورودی به حساب خود داشته باشد و حسابش دارای روتین قبلی نبوده باشد یا به هر دلیلی بانک شک کند، استاندارد قابلیت ورودی پول ۱۰ هزار دلار به حساب بانکی خارجی است اما بانک از شروع ۷ هزار دلار بانک استارت بررسی و مانیتورینگ حساب شما را می زند.

۵- پولی از حساب کسی که حسابش در حال نظر است به شما واریز شده.

۶- با آی پی کشور های تحت تحریم از جمله ایران اقدام به وارد شدن به حساب بانکی یا اپلیکیشن نموده اید یا در حین استفاده ارتباط شما قطع شده و VPN شما دارای امکان Kill Switch نبوده است و بانک آی پی اصلی شما را تشخیص داده.

متن زیر از سایت رسمی جهت اطلاع شما درج گردیده است:

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است نیاز به بستن حساب Wise شما داشته باشیم.

نمی‌توانیم دلیل خاصی را به شما بگوییم که چرا حساب شما را بسته‌ایم – این به دلیل نحوه تنظیم مقررات بانکی ما است. و پشتیبانی مشتری توانایی مشاهده دلایل آن را ندارد.

اگر فکر کنیم می‌توانیم حسابی را ببندیم:

  • شما چند حساب در وایز باز کرده اید (شما فقط می توانید یک حساب Wise داشته باشید، مگر اینکه ما توافق دیگری داشته باشیم)
  • امنیت حساب به خطر افتاده است
  • تراکنش‌هایی در حساب شما وجود دارد که نمی‌توانیم آن‌ها را تکمیل کنیم
    اگرچه اینها فقط نمونه هایی هستند. می‌توانید دلایل بیشتری را در شرایط استفاده ما بیابید، جایی که توضیح می‌دهیم چگونه مجاز به بستن حساب‌ها هستیم.

وایز هرگز غیرفعال‌سازی‌ها را ساده نمی‌گیرد و با نهایت دقت و توجه به آن‌ها رسیدگی می‌شود. ما کاملاً درک می‌کنیم که غیرفعال‌سازی می‌تواند برای شما ناراحتی ایجاد کند و متعهد هستیم که این انتقال را تا حد امکان راحت طی کنیم.

پرداخت های معلق
وقتی حساب شما را غیرفعال می کنیم، تمام پرداخت های معلق را لغو می کنیم. پس از بررسی حساب شما، روی بازگرداندن پولی که قبلاً ارسال کرده اید، به روشی که آن را دریافت کرده ایم، کار خواهیم کرد.

زمان بازپرداخت به نحوه پرداخت شما برای انتقال بستگی دارد:

با کارت: 3-10 روز کاری
از طریق حواله بانکی/سیمی: 2 تا 3 روز کاری
از طریق بدهی بانکی/ACH: حداکثر تا 90 روز کاری، در حالی که ما بررسی های دقت لازم را انجام می دهیم
مانده های باقی مانده

اگر وقتی حسابتان را می‌بندیم، همچنان پولی در موجودی Wise خود دارید، تلاش می‌کنیم آن را به حساب بانکی‌تان برگردانیم. اما ابتدا باید بررسی های لازم را انجام دهیم. در حالی که ما این کار را انجام می دهیم، پول و اطلاعات شما امن و مطمئن خواهد بود.

برای درخواست بازپرداخت وجه به شما — درخواست بازپرداخت ارسال کنید.

صورت های تراز
پس از غیرفعال‌سازی، نمی‌توانید به اطلاعات حساب خود دسترسی پیدا کنید، اما اگر برای اهداف مالیاتی یا دلایل دیگری به صورت‌حساب مانده نیاز دارید، لطفاً با پشتیبانی ما در اینجا تماس بگیرید.

بعدش چیکار کنم؟
اگر از تصمیم ما برای بستن حساب خود راضی نیستید، می توانید آن را تجدید نظر کنید. در طول درخواست تجدیدنظر، ممکن است از شما اطلاعات بیشتر و جزئیات حساب بانکی خارج از Wise (به یک حساب بانکی خارجی) خواسته شود که در آن می توانید پول خود را از موجودی بازپرداخت کنید. زمان بررسی درخواست تجدیدنظر شما ممکن است متفاوت باشد، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا وضعیت و جدول زمانی را به شما اطلاع دهیم.

یاد بگیرید چگونه درخواست تجدید نظر کنید

علاوه بر این، شما این حق را دارید که با طرح شکایت، درخواست بررسی پرونده خود کنید.

در طول بررسی شکایت، کیفیت خدمات و پشتیبانی شما را ارزیابی خواهیم کرد. همچنین می‌توانیم ارزیابی کنیم که آیا به توافقات خود با شما، مانند توافقنامه مشتری، پایبند بوده‌ایم.

بررسی شکایت شامل ارزیابی مجدد غیرفعال‌سازی یا تسریع بازپرداخت و هیچ بخشی از فرآیند بررسی دقیق نمی‌شود یا بر آن تأثیر نمی‌گذارد. در روند تجدید نظر به این موارد رسیدگی خواهد شد.

معمولاً یک شکایت ظرف 15 روز کاری بررسی می‌شود، اما بسته به جایی که ما خدمات خود را به شما ارائه می‌کنیم، ممکن است بیشتر طول بکشد.

موضوعات:
این مقاله برای شما مفید بود؟
نپسندیدم 1 0 از 1 این مقاله را مفید یافتند.
بازدید ها: 287