چگونه درخواست تجدید نظر کنم؟
ما می دانیم که بسته شدن حساب شما می تواند خسته کننده باشد. ما هرگز حسابی را بدون دلیل نمی بندیم.
بیاموزید که چرا حساب ها را غیرفعال می کنیم
همیشه میتوانید برای تصمیم ما درخواست تجدیدنظر کنید، و ما اطلاعات شما را دوباره بررسی میکنیم تا ببینیم آیا میتوانیم حسابتان را دوباره فعال کنیم.
پس از درخواست تجدیدنظر، باید منتظر بمانید تا تیم ما با بهروزرسانیها با شما تماس بگیرد. پشتیبانی مشتری توانایی ارائه بهروزرسانی یا سرعت بخشیدن به فرآیند را برای شما ندارد.
جهت درخواست تجدید نظر بر روی این متن کلیک نمایید
وقتی درخواست تجدید نظر می کنید، از شما می خواهیم:
یک عکس با کیفیت بالا یا اسکن رنگی شناسه عکس خود را آپلود کنید.
یک عکس از خودتان (سلفی) در حالی که پاسپورت خود را نگه داشته اید بارگذاری کنید.
دلیل خود را برای ارسال پول به ما بگویید. ما باید بدانیم که چرا برای نقل و انتقالات قبلی یا آینده پول میفرستید.
اگر هنوز پولی در حساب خود دارید، جزئیات حساب بانکی را به ما بگویید که باید بازپرداخت را به کجا ارسال کنیم.
پس از اینکه این اطلاعات را برای ما ارسال کردید، آن را بررسی می کنیم و در مورد حساب شما با شما تماس خواهیم گرفت.
۱- بعد از کلیک بر روی درخواست تجدید نظر وارد سایت آن در بانک وایز می شوید بعد از درج نام کاربری و رمز عبور خود صفحه زیر را مشاهده می نمایید.
۲- گزینه اول را انتخاب میکنید: Appeal Wise decision to close my account و سپس به صفحه زیر هدایت می شود
۳- گزینه continue را زده و به صفحه زیر هدایت میشوید در این صفحه باید عکسی که به صورت سلفی از خود گرفته اید به نحوی که پاسپورت را کنار صورت قرار داده اید را آپلود کنید – دقت کنید که صفحه رفلکس نور نباشد و همه نوشته ها کاملا خوانا باشد.
۴- بعد از آنکه تصویر خود را بارگزارید کردید بر روی گزینه Continue زده و با صفحه زیر مواجه میشوید. سپس باید یک عکس از پاسپورت خود در حالی که روی یک کاغذ کد یکبار مصرف داخل کوتیشن مخصوص به خود را کنار پاسپورت گذاشته اید و عکس گرفته اید، در گزینه اول وارد کنید – باکس آپلود دوم نیازی به تکمیل ندارد.
توجه کنید در این تصویر نمونه کد سکبار مصرف wise 757 است این مد برای هر نفر متفاوت است.
۵- بعد از فشردن کلید ادامه وارد صفحه زیر می شوید در این صفحه متن زیر را کپی کنید:
I strongly believe that my account has been blocked by mistake because I have not violated any of the bank’s rules and terms of use and I request to reopen the account.
I was opened my account to use abroad in my travel
My plan is use major currency like Euro, GBP, USD
I receive money only from my friends and family
I was deposits only to buy from internet and in travel
۶- بعد از کلیک بر روی ادامه شماره حسابی که میخواهید موجودیتون بهش واریز بشه ارز حسابش را مشخص کنید پیشنهاد می کنیم از یک صرافی شماره حساب بگیرید.
اطلاعات حساب را دقیق درج نمایید – بخش هایی که نوشته شده Optional – لازم نیست تکمیل نمایید.
اگر حساب شخصی است در گزینه اول personal را انتخاب کنید
یک آدرس ایمیل درج کنید مهم نیست چه آدرسی
اسم و فامیل دقیق مالک حساب را بنویسید
در قسمت My own account = گزینه NO را انتخاب کنید
در قسمت IBAN شماره حساب بانک مقصد را بنویسید.